Jakiś czas temu szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam rozdanie u Złotej Pigmejki . Nie muszę chyba nawet mówić jak bardzo mnie to uci...

Square Nail Art with Sincler Stickers

By | 9/11/2013 15 comments
Jakiś czas temu szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam rozdanie u Złotej Pigmejki. Nie muszę chyba nawet mówić jak bardzo mnie to ucieszyło :) Nagrodą był przeogromny zestaw naklejek oraz niteczki i holo piegi z firmy Sincler. Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądała nagroda zapraszam na wpis do Kosmetycznie i życiowo, gdzie Agni wszystko skrupulatnie obcykała i opisała ( ja jedynie otrzymałam inne kolory piegów).



W opakowaniu mamy 128 naklejek w 2 wersjach kolorystycznych. Naklejki to kwadraciki pełne ( 2 wielkości) oraz kwadraciki puste ( 2 wielkości).

Naklejki są dość proste w użyciu, ale trzeba jednak nieco wprawy w ich przyklejaniu. Mi tej wprawy brak i naklejki przykleiłam krzywo. Plus podarłam ze 3 sztuki, na fotkach widać małe ubytki w kwadracikach ;p Podarła je jednak przez własna głupotę. Po dociśnięciu naklejek do paznokcia próbowałam je ponownie oderwać. Nie wolno tego robić!


Wykonałam prosty wzór jedynie na palcu serdecznym. Tak tylko, żeby nieco urozmaicić mani. Za bazę posłużył Rimmel SalonPRO #402 Urban Purple. Jest to mój ukochany kolor lakieru w nowej odsłonie, która okazała się nawet lepsza. Na fotkach mam tylko 1 warstwę, ale więcej szczegółów w osobnej notce niedługo.





I jak Wam się podoba ?


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Widziałam takie naklejki w swojej drogerii za parę złotych. Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne naklejki :) i piękny lakier bazowy, cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda takie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taki wzór. Ogólnie wszelkie kratki są super, a takich naklejek nigdy nie miałam, ale widzę, że warto poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Delikatne! Kobiece! Idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentują u Ciebie, ciekawam czy stacjonarnie można je gdzieś dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze: ej, no fajne te kwadraty, fajne :)
    po drugie: czy naklejki nie wstają z paznokcia?
    po trzecie: czy Urban Purple w nowej wersji to ten sam kolor co w starej wersji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. też tak myślę :)
      2. są bardzo cieniutkie i po nałożeniu topa jest równo. Po przejechaniu palcem czuć strukturę naklejki, ale na 'oko' nie widać zbytnio.
      3. ten sam kolor, ale konsystencja nieco rzadsza i krycie lepsze.

      Usuń
  8. piękne te naklejki są :) i mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio aż tak? Mi pincetką wszystko ładnie się układało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko :) Świetnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba to zdobienie, przypomina mi sweterek w romby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor bazowy.. naklejki wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*