Tak tak znowu zmalowałam Brytyjską Flagę :P Tym razem wykonałam ją w oryginalnych kolorach, jednak dodałam złotą koronę, aby nie była byt zw...

British Flag Nail Art + Tutorial

By | 8/04/2013 18 comments
Tak tak znowu zmalowałam Brytyjską Flagę :P Tym razem wykonałam ją w oryginalnych kolorach, jednak dodałam złotą koronę, aby nie była byt zwyczajna.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Rimmel SalonPRO #713 Britpop
* Rimmel SalonPRO #703 Rock N Roll
* Biała farbka akrylowa
* Naklejka złota korona z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)


Teraz słów kilka o samych naklejkach. Naklejki dostałam w ramach współpracy z BornPrettyStore .
Znajdują się na takim dużym kartoniku, który razu pocięłam na 12 mniejszych części, aby lepiej mi się przechowywało :) Fotki poszczególnych części <TUTAJ>

Nie liczyłam dokładnie ile mamy motywów, bo jest ich naprawdę dużo. Ja wybrałam je tylko ze względy na złote korony. Gdyby korony były jedynym motywem w tym zestawie była bym mega zadowolona, bo są prześliczne i cudnie wyglądają w połączeniu z flagą. 

Naklejki są banalnie proste w użytku. Odklejasz, przyklejasz na paznokieć i tyle. Mniej zabawy niż z wodnymi, ale efekt również mamy inny. Polecam pokrycie paznokci topem, aby utrwalić naklejki nieco bardziej.

Do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne:
Złote: http://www.bornprettystore.com/12pcs-gold-nail-sticker-heart-crown-bowknot-butterfly-flower-patterns-easy-fast-stickers-p-5617.html
Srebrne: http://www.bornprettystore.com/12pcs-nail-stickers-silver-crown-bowknot-butterfly-flower-round-patterns-easy-fast-nail-p-5618.html


Używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz darmowa wysyłkę. Naklejki wychodzą wówczas 13,06zł jest to całkiem dobra cena zważywszy na fakt ile ich dostajemy.






No i na koniec obiecany tutorial

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, aby dodać tą koronę :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flaga Brytyjska moim zdaniem nigdy nie jest zbyt zwyczajna. :p
    Wygląda bardzo ładnie, ale ja dałabym koronę na niebieskie paznokcie. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne! ;] ale ten niebieski lakier strasznie farbuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów, że tak jak te 60seconds. Spieszyłam się malując nim paznokcie i nie dałam bazy, teraz boje się na samą myśl o zmyciu.

      Usuń
    2. pomalowałam nim pazurki mojej mamy, ostatnio zmywałam... wszystko było w kolorze lakieru od wacika przez palce moje i mamy... no a płytka została niestety taka trupio niebieska ;/ a jako bazę miała odżywkę eveline 9w1 i może to dlatego.. może ona jakoś wchłonęła ten lakier czy coś... ciekawe jak to będzie u Cb, daj znać jak zmyjesz.

      Usuń
  5. piękne zdobienie :D korona idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tutorial ze świetnym mani :)
    osobiście mam jeden lakier z tej serii i jest to dosyć jasny róż i uważam że jest genialny ^^
    strasznie ci zazdroszczę tego kufra i zapasu lakierów z tej serii ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, z koroną wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny mani! z koroną bomba:D przyznaj się...to na cześć royal baby!:D hahah:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Korona w tym mani jest jak wisienka na torcie! Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się zastanawiałam, po co Ci te korony??:) fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mani! Jestem pod wrażeniem, do tego ta korona, która dodaje tyyyle uroku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przeslicznie a dzieki koronie wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda super, złota korona jest świetnym uwieńczeniem Twojego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię motywu flagi ale ten baardzo mi się podoba :D ta korona dodała charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tą koroną wyglada świetnie !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*