Lordowskie mani z użyciem naklejek. Naklejki zakupiłam (jak na razie;p) dwa rodzaje, a do wyboru mamy 24! Pochodzą z BornPrettyStore d...

Mustache Nails

By | 8/18/2013 27 comments
Lordowskie mani z użyciem naklejek.


Naklejki zakupiłam (jak na razie;p) dwa rodzaje, a do wyboru mamy 24! Pochodzą z BornPrettyStore dokładnie <TUTAJ> Koszt to ok. 4zł za szablon. Są banalnie proste w użyciu, ale trzeba uważać, aby ich nie porwać. Mi się zdarzyło jedną popsuć :(



Tak jak wspinałam naklejki są banalne w użyciu.  Nakręciłam dla was filmik, żebyście sami zobaczyli jakie to proste :)



Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki na całe zakupy w BornPrettyStore. Wysyłka jest darmowa!

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Całość bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest świetny :) Mam pytanko.. Jak to wygląda z płaceniem.. Chodzi mi o walutę. Czy trzeba płacić w takiej samej jak jest podana czy się jakoś przelicza na złotówki i ze zwykłego konta się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacisz przez PayPal i on automatycznie przelicza na zł.
      Konto na PayPal jest darmowe i można za jego pośrednictwem robić zakupy we wszystkich sklepach zagranicznych. Jest możliwość powiązania go z kartą płatniczą, ale ja doładowuje sobie konto przelewem. Mam kontrolę wydatków :)

      Usuń
    2. O to widzę, że to łatwiejsze niż myślałam :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, męski zabawny akcent na klasycznej kobiecej czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę założyć tego PayPala :) ale Ci fajne wąsy urosły na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zajmuje jakieś 5min. Jeśli doładowujesz konto przelewem to niestety trwa ok. 2dni :(

      Usuń
    2. może też doładować konto przelewem ekspresowym, jest darmowy a pieniądze docierają w przeciągu 10 min :)

      Usuń
    3. No ja takim zrobiłam i po 2 dniach miałam kasę. Najkrócej czekałam 24h.

      Usuń
    4. założyłam, jeśli to nie problem, to dajcie mi znać na maila jak się robi ten ekspresowy przelew :) BPS nadchodzę :D

      Usuń
  6. zacne paznokcie milordzie ;D musiałam to napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bomba, świetne te wąsiska
    ja próbowałam powiązać PayPal z moją kartą ale coś nie działa i niestety, muszę obejść się smakiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam konto przelewem doładowuję, bo z karty zrezygnowałam ;p

      Usuń
  8. Super są ! :D
    Co do zapłaty: czyli bez paypal się nie obejdzie ? :( no cóż, a jeszcze mi powiedz w ile do Ciebie paczka przychodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze karta płatnicza z tego co wiem.
      Przesyłki dostaje zazwyczaj 5-8 dni roboczych. Nie jest tak źle :)

      Usuń
  9. Świetne naklejki i boski kolor lakieru Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawne i bardzo mi się podobają :) Takie trochę z "jajem" :D
    Naklejki to świetny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne naklejki uwielbiam wąsy!! <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*