Białe paseczki, które dodały jeszcze więcej słodyczy do mojego mani. Do wykonania tego mani użyłam: *  Rimmel SalonPRO #247 Isn't ...

White & Pink Stripes

By | 8/22/2013 23 comments
Białe paseczki, które dodały jeszcze więcej słodyczy do mojego mani.


Do wykonania tego mani użyłam:
Rimmel SalonPRO #247 Isn't She Precious?
Vollare Da Vinci #1
*  Srebrne ćwieki z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)
*  Catrice Quick Dry & Shine Top Coat





I jak Wam się podoba taki delikatny akcent na palcu serdecznym?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ten akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak marynarsko, ale bardziej w osłodzonej wersji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć, tak pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pomalowane pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym mani:) jest slodki, uroczy, ale nie przesłodzony:)
    Zazdroszczę Ci tych ćwieków... pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba, od koloru lakieru, przez białe paseczki aż do serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie! słodko marynarsko :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. paski to jest coś za co się nie biorę :) bo nie umiem :) Twoje są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zrobione taśmą. Szybko idzie, spróbuj :)

      Usuń
  9. Bardzo słodko wygląda ten róż, mam taki cukierkowy, ale chłodny od Sensique i bardzo lubię go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba. jest słodziutko śliczniutko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, takie cukierkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień różu. Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie, kojarzą mi się z cukierkami śmietankowo truskawkowymi mniam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze podoba mi się Twoje zdobienie :) jest ciekawe, niebanalne i subtelne :) ahh !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt te małe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. słodko i uroczo! <3 pięknie

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*