Cudowny baby pink. Znalazłam to czego szukałam :) Jeśli poszukujecie jasnego różu typu baby pink to Isn't She  Precious? jest ide...

Rimmel SalonPRO #247 Isn't She Precious?

By | 8/21/2013 25 comments
Cudowny baby pink. Znalazłam to czego szukałam :)


Jeśli poszukujecie jasnego różu typu baby pink to Isn't She  Precious? jest idealnym lakierem dla was.

Idealne krycie uzyskamy już po 2 warstwach. Zero smug i bąbelków.

Pędzelek szeroki typowo Rimmel'owski idealnie rozprowadza lakier.
Opakowanie okrągła szklana butelka. Nakrętka skośnie ścięta z piękną wytłoczoną koroną.

Nie będę się dużo rozpisywać,  bo jestem tym lakierem zachwycona.


Zapraszam do oglądania fotek :)




Jak wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. śliczny kolor :) podkreśla jakie masz piękne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach i jest naprawdę słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam! :) To najlepszy różowy, pastelowy lakier jaki mam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Muszę poczekać na jakąś promocję tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę zakupić :)
    Cuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! taki dziewczęcy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i też jetem nim zachwycona ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny róż, właśnie takie odcienie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczęcy i subtelny <3
    Udała się Rimmelowi ta seria, to im trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie mamy dostępnej całej czyli 32 odcieni

      Usuń
  10. Alez on pieknie wygląda. Strasznie mi się podoba ten odcień różu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak babcie w kapcie... podoba mi się ten róż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek i piękny kształt paznokci :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, na na twoich paznokciach wygląda naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie cukierkowe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. masz przepiękne paznokcie, z pierwsze zdjęcie z powodzeniem mogłoby wylądować w reklamowych stronach kolorowych pism! pięknie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery z tej serii są świetne nie tylko ze względu na kolory ,ale również dlatego, że utrzymują się bardzo długo na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny :) wydaje mi się że mam u siebie coś podobnego ale i tak mam ochotę żeby go sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*