Wszyscy mają folię- mam i ja. Ostatnimi czasy blogi zalała fala zdobień z użyciem foli transferowej, to i ja postanowiłam spróbować ;p ...

Transfer Foil Born Pretty Store #13

By | 8/19/2013 27 comments
Wszyscy mają folię- mam i ja. Ostatnimi czasy blogi zalała fala zdobień z użyciem foli transferowej, to i ja postanowiłam spróbować ;p


Początkowo chciałam zakupić do niej specjalny klej, ale szybko zrezygnowałam z tej opcji widząc cenę ok. 20zł. Szkoda Mi było wydawać tyle kasy nie wiedząc czy zabawa z folią Mi się spodoba. Wyczytałam też na blogach, że spokojnie można jej używać na lekko mokry lakier.


Powiem Wam, że to wcale nie jest takie proste. Chciałam nakręcić filmik instruktażowy, ale tyle przekleństw w trakcie jego kręcenia poszło. Szkoda gadać.

Punkt 3 w instrukcji obsługi okazał się niesamowicie trudny w wykonaniu. Lakier albo był za mokry i przyklejał się do foli, albo za suchy i nic się nie odbijało. Ciężko jest wyczuć odpowiedni moment na przyklejenie foli. Mam nadzieje, że z klejem jest dużo łatwiej.


Instrukcja Obsługi:
1. Pomalowałam paznokcie jedna warstwą Rimmel SalonPro #711 Punk Rock i poczekałam, aż całkowicie wyschnie.
2. Naniosłam 2 warstwe tego samego lakieru i poczekałam aż zrobi się taka lepka (będą się odbijać linie papilarne).
3. Przyłożyłam folię lekko docisnęłam i oderwałam. Powtórzyłam kilka razy.
4. Pokryłam całość Top Coatem.
GOTOWE


Mimo nerwów jakie kosztowało mnie wykonanie tego mani jestem zadowolona z efektu końcowego.
Paznokcie wyglądają pięknie, jest to coś zdecydowanie innego. Folie zakupiłam na BornPrettyStore  <TUTAJ> Cena ok. 9,50zł

Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki na zakupy, a wysyłka jest darmowa.




Jak Wam się podoba?
Co myślicie o foli transferowej?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. obłędnie to wygląda ^^
    efekty świetne a ja w tyle bo jakoś się boję tej metody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bać się nie ma czego. Jedynie uzbroić się w cierpliwość i nie poddawać przy pierwszej nieudanej próbie.
      Na twoich długaśnych paznokciach, efekt będzie zniewalający na pewno :)

      Usuń
  2. Pomimo trudności jakie Cię spotkały podczas wykonywania efekt jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super! ja walczyłam już 2 razy.. mam jakiś specjalny klej, ale kompletnie mi nie idzie.. szału dostasłam, nic się ta folia nie odbijała..pewnie tez albo na zbyt mokty, albo zbyt suchy.. grr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach przy okazji wizyty w sklepie plastycznym zakupić klej co wysycha na lepko. Mają takie do Decoupage i zobaczę czy zda egzamin. Z tego co wiem to ten klej specjalny do folii dosyć długo schnie więc trzeba sporo odczekać zanim przyłoży się folię.

      Usuń
    2. ja przyczepiałam zaraz po nałożeniu kleju... muszę pokombinować, bo folie mam świetną.. szkoda, że z tym tyle zachodu

      Usuń
    3. A to odczekaj trochę i daj znać jak poszło. Co to masz za klej? Z folią od razu kupiłaś?

      Usuń
  4. Nie przemawia to do mnie, bo chociaż paznokcie masz idealnie pomalowane to z folią kojarzą mi się z takimi obdartusami :P Tak jak lakiery pękające.. ależ ja ich nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając fotki w necie też miałam takie odczucia, ale po prostu musiałam spróbować. W realu kolor bazowy bardziej zlewa się z kawałkami folii, nie wyróżnia się tak bardzo jak na zdjęciach. Efekt obdrapania jest praktycznie niewidoczny :)

      Usuń
    2. Jeżeli tak to chętnie dałabym jej szanse, ale w jednolitym kolorze :)

      Usuń
  5. Może nie było prosto, ale na pewno było warto :) efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest super, podobają mi się takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z taką folią i nie wiem czy mam ochotę na takie eksperymenty :D
    Aczkolwiek u ciebie wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie to wygląda. pierwszy raz to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie jednak nie przemawiają folie. Tzn prezentują się pięknie, ale chyba jednak za dużo bawienia się :P Tak jak piszesz, że zanim się wyłapie ten odpowiedni moment.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem chyba zbyt niecierpliwa na takie zdobienie...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem czy pójdzie na taki wodnisty klej w buteleczce :) mam taki w domu XD jak nie to będę jak ty rzucać mięchem i kleić na lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. folię mam, klej też... ale nie polubiłam tej metody. efekty w ogóle ostatecznie mnie się nie podobają... ale u ciebie nawet fajnie wygląda na ciemnym kolorze ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. oszałamiająco to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt super :D ale ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt niesamotiwy i bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*