Kolejne proste zdobienie z użyciem ćwieków z BornPrettyStore . Bardzo podobne pokazywałam < TUTAJ > Już się pewnie przyzwyczailiście ...

Peaches & Studs

By | 8/08/2013 24 comments
Kolejne proste zdobienie z użyciem ćwieków z BornPrettyStore. Bardzo podobne pokazywałam <TUTAJ> Już się pewnie przyzwyczailiście do mego niekończącego się zachwytu tymi maleństwami. Nie mogę wyjść z podziwu jak kilka ćwieków potrafi odmienić mani.


Jako bazę użyłam Wibo Gel Like #9 Peaches and Cream. Kciuk oraz palec serdeczny został pokryty jedna warstwą Golden RoseJolly Jewels #103. Ćwieki pochodzą z BornPrettyStore, a konkretnie <TUTAJ>

Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki, a wysyłka jest darmowa.









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. świetne połączenie :)
    ja też się tak tymi ćwiekami zachwycam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. a zgodzę się z Tobą, za pomocą ćwieków (szczególnie takich ładnych :P) można szybko stworzyć mani przykuwający oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kształt mają te ćwieki, taki raczej mało spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie wiem o czym mowa, bo nie miałam z tym do czynienia. nie mniej nie lubię tych twardych ozdób na paznokciach. Owszem holo, fimo, piegi, plastry i wszystkie te elastyczne ozdoby które się poddają i dopasowują do pazurków jak najbardziej ale z plastikami nie chce mieć nic do czynienia, zawsze gdzieś zahaczę i ozdoby nie ma i zostaje tylko ślad po niej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są metalowe i jak się je pokryje topem to nie haczą. Jednak jak ktoś nie lubi, no cóż wiele traci ;p

      Usuń
    2. metalowe? nie wiem czy dałabym radę ;) no ale nie mogę powiedzieć, bo nie próbowałam

      Usuń
  5. śliczny pomysłowi mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam ćwieki, ale ciekawią mnie strasznie te oponki :) zrób coś z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie mam totalnie pomysłu co z nimi zrobić. Odkąd je mam chce je użyć, ale w głowie pustka.

      Usuń
  7. uwielbiam, kocham, ubóstwiam ćwieki :) cudowny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są :D Dobrze widzę, że dostępne są też gwiazdki ?? :D Pozdrawiam koleżankę z Pingera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kształt ćwieków :D
    i całość wygląda słodko i delikatnie ale z pazurem ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne ;) ja na swoje ćwieki czekam z upragnieniem, gdzieś tam idą ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. poprostu bajka, bardzo mi sie takie zdobienie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie to wymyśliłaś :D
    Cudowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo Ci się trzymają te elementy ozdobne?
    dodaję bloga do obserwowanych i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 3 dni potem sama zazwyczaj je ściągałam. Jak pokryjesz je topem to wytrzymają tyle co lakier :)

      Usuń
  15. Te ćwieki to i mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*