Proste zdobienie ze złotymi ćwiekami z BornPrettyStore . W ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore otrzymałam karuzelę z ćwiekami...

Green Tea & Studs

By | 7/06/2013 31 comments
Proste zdobienie ze złotymi ćwiekami z BornPrettyStore.


W ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore otrzymałam karuzelę z ćwiekami. Możecie ją zakupić <TUTAJ> 

W karuzeli znajduje się 12 rodzajów srebrnych i złotych ćwieków o różnych kształtach.  Najbardziej do gustu przypadło mi oczywiście serduszko. Ćwieki są dobrej jakości dzięki czemu możemy ich użyć wielokrotnie. Złote zamieniają się w srebrne pod wpływem zmywacza, ale wciąż nadają się do użytku :)



Jest to moja druga karuzela i nie mogę zdecydować, która podoba mi się bardziej. Wcześniejszą prezentowałam <TUTAJ>

Obie karuzele oraz wiele innych dodatków do paznokci, możecie zakupić w sklepie internetowym BornPrettyStore. Posiadają oni naprawdę szeroki asortyment i ostatnio odkryłam fenomenalny zestaw Pędzelków Nail Art na który już poluję :)

Używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki na swoje zakupy, a wysyłka jest darmowa.


A teraz zapraszam na przegląd zdjęć z ćwiekami w akcji. Niby nic takiego, a jednak zachwyca (przynajmniej mnie).









A tutaj po lewej stronie widać łapkę Karola, który również postanowił pokazać swoje pazurki :) Jak widzicie stawia on na klasykę czyli czerń. 


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Świetne są te ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki dodają efektu WOW do każdego mani :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie :) Bardzo ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny mani!:) ćwieki są boskie.. serduszka strasznie urocze, ale nie infantylne.. pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dokładnie nie jest infantylne i uroczo wygląda na paznokciach :)

      Usuń
  5. Świetne są te ćwieki i super sprawa z tą zmianą koloru bo ja za złotem nie przepadam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam :) W 3 zdobieniach ciągle mam te same ćwieki, bo one są niezniszczalne;p

      Usuń
  6. uwielbiam ćwieki, tylko coś nie mogę się zaprzyjaźnić z tymi dużymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże łatwiej Mi się chwyta, tych małych piegów trochę się boję.

      Usuń
  7. Motyw ćwieków na paznokciach zaczyna mnie coraz bardziej interesować, choć zwykle noszę klasyczny, jednokolorowy mani bez jakichkolwiek dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki świetnie odmieniają takie jednolite mani. Najlepszy trend ostatnich lat :)

      Usuń
  8. podoba mi się ta moda na ćwieki na paznokciach! :D mam taki sam lakier, ten Sally, jest obłędnie śliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to najlepszy odcień SH z całej kolekcji

      Usuń
  9. Super wygląda taki akcent na każdym paznokciu :)
    A nakładasz je na mokry lakier czy na kropelkę top coatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. Tym razem dałam na kropelkę kleju do tipsów,. Zazwyczaj daje je na mokry lakier i zalewam topcotem. Top fajnie wyrównuje odstające ćwieki i dzięki temu nie haczą.

      Usuń
  10. kurczę, już od dawna mi się marzy ten miętowy lakier od SH ^^ a o tych ćwiekach to już nie wspomnę...
    świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na SH długo polowałam, ale w końcu dorwałam w nowo otwartym Pepco :)

      Usuń
  11. Te serduszkowe ćwieki są słodkie...chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenie mięty ze złotem :) ćwieki są bardzo ciekawe, ale na moją małą płytkę wolałabym delikatniejsze i chyba mniej wystające. widziałam ciekawe w h&m i bardzo żałuję, że nie wzięłam...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam w H&M, a szkoda (wyprzedaż ;p)
      Dzisiaj stworzyłam Rock 'N' Roll mani na krótkich paznokciach z ćwiekami i też dobrze wyglądają :) A co do tego, że odstają no to jest minus fakt, ale jak się da top na całość nie jest tak źle.

      Usuń
  13. Hehe, klasyka u Karola :D
    Ale ogromniaste te ćwieki! U mnie by się nie sprawdzily bo mam małą płytkę i zazwyczaj krotkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ćwieki ćwiekami- nie znam się na nich zupełnie, miałem okazję wypróbować tylko raz no i jak na razie nie wiem nawet jak je sukcesywnie mocować, by przetrwały w komplecie. Ale! Bardzo podoba mi się lakier jaki wybrałaś jako bazę do mani- ładnie komponuje się ze złotymi ozdobami no i sam w sobie jest niecodzienną propozycją "mięty". Ładny, chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH cudny jest to fakt, w Pepco go dorwałam za 10zł.
      Ćwieki mocuję na 2 sposoby:
      1. Przyklejam do mokrego jeszcze lakieru i pokrywam grubsza warstwą topcoat.
      2. Przyklejam na klej do tipsów i zalewam topem.
      Obie sprawdzają się świetnie i jeszcze żadnego ćwieka nie zgubiłam :)

      Usuń
  15. strasznie wpadły mi w oko serduszka ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szalejesz z tymi ćwiekami :D świetne mani ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*