Nieco skrócone paznokcie, aby wyrównać długość. Nic specjalnego. Cielisty różowy, który na foto wyszedł bardziej pink niż w rzeczywistości...

Zwyklaczek

By | 1/29/2013 4 comments
Nieco skrócone paznokcie, aby wyrównać długość. Nic specjalnego. Cielisty różowy, który na foto wyszedł bardziej pink niż w rzeczywistości oraz lakier biżuteryjny.  

 

 Zwyklaczek 2.0

Nieco odświeżone :) Tym razem udało mi się uchwycić realny kolor bazy, już nie taki PINK







Użyte:
* Essence studio nails XXL nail thickenner
* Rimmel LycraPRO 287 Bahamas Flirt
* Golden Rose Jolly Jewels 103
* Eveline Top Coat Płynne szkło

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Bardzo kobiece połączenie, JJ piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie złote połączania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem...jak nie wchodziłam na paznokciowe blogi to złoty kolor w ogóle mi się nie podobał na paznokciach...powoli zaczynam zmieniać zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie nie lobię koloru złotego, ale przeglądając prace dziewczyn na paznokciach dopuszczam :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*