Miał być wzorek, a zostały białe. Chciałam zrobić wzorek, ale pomalowałam paznokcie na biało (baza) i tak mi się spodobały, że zostawiłam. ...

Białe Paznokcie

By | 2/01/2013 7 comments
Miał być wzorek, a zostały białe. Chciałam zrobić wzorek, ale pomalowałam paznokcie na biało (baza) i tak mi się spodobały, że zostawiłam. Przetestowałam przy okazji biały lakier, który kupiłam za oszałamiającą kwotę 2zł u chińczyka. Vollare Da Vinci. Kupiłam biały oraz srebrny, ale na pewno jak będę w pobliżu zakupie więcej :) Miło mnie zaskoczył ten lakier, spodziewałam się czegoś dużo gorszego. Rzadki o słabym kryciu, ale nie taki tragiczny. 2-3 warstwy to nie tak źle jak na lakier za ta cenę.


Najpierw nutka na dziś. Nie mogę przestać słuchać




Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. baaardzo lubię białe paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie miałam pomalowanych na biało paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! uwielbiam takie jasne paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! Aż mam ochotę szukać jakichś Chińczyków z lakierami w mojej okolicy, może też znajdę jakieś cudo :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*