Eiffel Tower czyli jak przechowuję swoje kolczyki. Próbowałam już je trzymać w różnego rodzaju pudełkach i szufladkach, ale okazało się to...

Eiffel Tower

By | 2/05/2013 12 comments

Eiffel Tower czyli jak przechowuję swoje kolczyki. Próbowałam już je trzymać w różnego rodzaju pudełkach i szufladkach, ale okazało się to totalnym niewypałem, strasznie się plątały i zapominałam o nich. Powiesiłam więc je wszystkie na drewnianej wieży Eiffela, tym sposobem się nie plączą oraz mam je ładnie wyeksponowane. Nie zapominam o żadnej posiadanej przeze mnie parze. 

A wy jak przechowujecie swoje kolczyki ?





Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. świetny patent! wieża sama w sobie jest ładna, a z kolczykami zyskuje na uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł rewelka a gdzie taka fajną wieżę można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Handmade z patyczków do szaszłyków, dostałam w prezencie. Nie mam pojęcia gdzie można dostać.

      Usuń
  3. A ja lubię mieć wszystko pochowane :) Nie potrafiłabym tak trzymać swoich kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś schowane w pudełku, ale strasznie się plątały przez co zepsułam kilka.

      Usuń
    2. Ja sobie zakupiłam za niewielkie pieniądze takie pudełko plastikowe dla majsterkowiczów, zapewne do przechowywania śrubek. Jest tam sporo przegródek i wszystko ułożone jak trzeba :)

      Usuń
  4. Ja też wolę mieć schowane, ale jak komuś to nie przeszkadza to pomysł ekstra! :) jak te babki - wieszaczki bez głowy w eleganckich spódniczkach. :D też mi się bardzo podobają, ale u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł ! ja mam już tyle biżuterii, że postawnoiłam kupić sobie kuferek na nią i zakupić stojak na bransoletki bo juz sama nie pamiętam co ja kiedyś kupiłam :)

    zapraszam na bloga poświęconego paznokciom :) nailmadebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna ta wieża, ja mam stojak na kolczyki kupiony na allegro na 244 pary, ale okazał się za mały... więc korzystam jeszcze z metalowego stojaka na płyty - też daje radę
    Może to świetny pomysł na posta? Pokaż jak przechowujesz kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niezbyt lubię błyskotki, mam 5 par ulubionych kolczyków które zmieniam:) Pierscionek zawsze ten sam, więc problemu nie mam. A wieża jest super opcją! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek tez zawsze mam ten sam na ręce. Czasem tylko dobieram jakiś do niego, albo dodaje inny na drugą rękę.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*