Wczoraj w skrzynce znalazłam kolejną paczuszkę od Daisy. Są to produkty jakie otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore.  ...

Haul- BornPrettyStore

By | 7/21/2013 17 comments
Wczoraj w skrzynce znalazłam kolejną paczuszkę od Daisy. Są to produkty jakie otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore. 
Używając kodu CLL91 otrzymacie 10% zniżki na zakupy w sklepie, a wysyłka jest darmowa.


Mój pierwszy lakier holograficzny. Jak tylko zobaczyłam tą małą buteleczkę (jest dużo mniejsza niż myślałam) od razu musiałam pomalować nim paznokcie. No i co tu dużo mówić jest fenomenalny, zresztą same zobaczycie fotki jak zrobię recenzję. Ja posiada odcień #2 dokładnie http://www.bornprettystore.com/born-pretty-holographic-holo-glitter-nail-polish-varnish-hologram-effect-pink-p-6400.html
Obecnie jest promocja na te lakiery -57% i kosztują 5,59$
5,59$ = 17,99zł używając kodu CLL91 = 16,19zł wysyłka darmowa


Kolejną rzeczą są naklejki wodne, również moje pierwsze. Przyszły one na takiej dużej planszy, którą od razu pocięłam na mniejsze. Łatwiej się je przechowuje. Na planszy znajduje się 11wzorów, każdy wzór posiada zaś 20 naklejek. W sumie mamy 220 naklejek. http://www.bornprettystore.com/11pcs-nail-water-stickers-nail-decals-manicure-tuzki-p-1768.html

Zrobiłam małe rozpoznanie na Allegro i takie naklejki kosztują ok.2,20 za 20szt. z jednym motywem. Czyli za taka planszę zapłaciła bym ok. 24zł plus przesyłka jakieś 5zł całość ok. 29zł.
BornPrettyStore plansza wychodzi taniej. Tylko plansza pojedyncze naklejki wychodzą już dużo drożej.
4,73$ = 15,23zł używając kodu CLL91= 13,70zł wysyłka darmowa













Jeszcze wzięłam zwykłe naklejki, gdyby te wodne okazały się zbyt problematyczne. One również przyszły na takim dużym arkuszu, który od razu pocięłam. Są dostępne dwa rodzaje tych naklejek srebrne oraz złote. Ja wzięłam złote, bo bardziej mi przypadły do gustu.
Złote http://www.bornprettystore.com/12pcs-gold-nail-sticker-heart-crown-bowknot-butterfly-flower-patterns-easy-fast-stickers-p-5617.html
Srebrne http://www.bornprettystore.com/12pcs-nail-stickers-silver-crown-bowknot-butterfly-flower-round-patterns-easy-fast-nail-p-5618.html
4,51$ = 14,52zł używając kodu CLL91= 13,06zł wysyłka darmowa













No i to by było na tyle. Za parę dni pokażę wam kolejną paczkę z BornPrettyStore  Zakupiłam sobie pędzelki do zdobień i oczywiście na nich się nie skończyło ;p

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. ten lakier holograficzny śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier na Twoich paznokciach jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaa fajowoooo. uwielbiam wodne naklejki ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow lakier wygląda ślicznie.Chętnie kupię sobie takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te złote naklejki są super! I w ogóle same dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kokardki śliczne ;) lakiery zapowiadają się świetnie, ładnie wyszedł na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne naklejki... shin shan wymiata! te złote też ładne... lakier mnie powalił...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czekam aż pokażesz naklejki. właściwie jestem ciekawa wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra naklejki! Widzę Smerfy - może wykorzystasz je do smerfnego tygodnia w projekcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, bo jestem strasznie do tyłu. Ale jak tylko przyjdą pędzelki będę miała czym malować to szybko nadrobię ;p

      Usuń
  10. Tyle dobroci, ajajajaj kusisz! Jestem ciekawa naklejek wodnych i tego jak będą się aplikować.

    OdpowiedzUsuń
  11. no to się pięknie wzbogaciłaś ten lakier jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna przesyłka, czekam na recenzję lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne te naklejki, no nic tylko robić paznokcie kochana ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. paczka powala a lakier jest zabójczo fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*