Moje drugie podejście do klasyki gatunku :) Pierwsze ze względu na źle dobrany lakier nawierzchniowy skończyło się tragedią. Teraz jestem du...

Classic French Manicure

By | 10/03/2013 25 comments
Moje drugie podejście do klasyki gatunku :) Pierwsze ze względu na źle dobrany lakier nawierzchniowy skończyło się tragedią. Teraz jestem dużo bardziej zadowolona mimo tego, że idealnie nie jest. Uśmiechy są nieco krzywe, ale robiłam je ręcznie i nie mam jeszcze wprawy. Zresztą sami oceńcie.


Biały lakier to LeMax, który całkiem nieźle się sprawdza. Polecam
Za top posłużyły dwa Rimmelki, chociaż pewnie tego za bardzo na zdjęciach nie widać.
Rimmel SalonPRO #433 Ivory Tower- Kciuk i mały palec. Lakier ten daje takie lekko mleczne wykończenie. Optycznie wybiela końcówkę.
Rimmel SalonPRO #445 English Rose- Serdeczny,środkowy i wskazujący palec. Delikatny róż, który nadaje fajny zdrowy wygląd paznokci. Początkowo mój faworyt, ale teraz już sama nie wiem :)
Całość wydawała Mi się nieco pusta więc dodałam naklejkę na palec środkowy i kciuk. Taki delikatny akcent, aby coś się działo.










I jak Wam się podoba?
Chyba nie jest aż tak źle?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Ivory Tower daje świetny efekt :) całość bardzo czysta, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię french, nie wiem dlaczego ale tylko na kwadratach mi się tak podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo się podoba, nierówności wcale nie rzucają się w oczy.:)
    Ja zawsze mam problem z dobraniem lakieru nawierzchniowego i przeważnie kończyło się na pozostawieniu białych końcówek, które wyglądały trochę jak te, robione w podstawówce korektorem na lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki umiejscowiłaś świetnie! Fajne urozmaicenie frencha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, naklejki masz na kciuku i środkowym, nie serdecznym :)
    a mani śliczny, ja się boję frencha klasycznego - nie zrobiłabym tak ładnie "uśmiechu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie środkowym ;p tak z przyzwyczajenia Mi się napisało heheh

      Usuń
  6. Ja zdecydowanie wolę mleczny Ivory Tower :) Jest idealny do frencha

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszło i jak dla mnie nie krzywo podejrzewam że ja już wyszłam z wprawy i mój french będzie koślawy ale tak to jest jak się go zaprzestaje robić hehe a pomyśleć że dawniej nie tolerowałam kolorów i nosiłam tylko frenche :) jak to się czasem lubi odmienić kobiecie w końcu nie bez powodu mówi się że kobieta zmienną jest hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie narzekaj bo linie wyszły ci bardzo ładnie za to biały lakiery wygląda trochę grubo i jakby nie równo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na biały dałam jeszcze jakiś brokatowiec, który całkowicie zniknął. Dlatego jest tak grubo, no i ciapałam tym białym trochę.

      Usuń
  9. jak na odręcznie namalowane kreski - super. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie nie jest źle jak na "bez wspomagaczy" do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi bardzo się podoba :) Wygląda naturalnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz pazurki ;) french wygląda na nich świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. z naklejka super to razem wyglada. ale masz piekne dlonie i pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne pazurki masz :D
    Piękny french :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam french'a,
    od zawsze to mój nr 1, najpiękniejszy

    ślicznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam czasem ochotę na taką klasykę :) pięknie wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. klasycznie, ale ja nie przepadam za tego rodzaju zdobieniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. klasyczny french, to mani który wygląda zawsze dobrze i do wszystkiego pasuje, a ja uwielbiam w nim to, że dłonie wyglądaja tak czysto. Nie umiem robić linii uśmiechu, do tego biały nigdy mi nie kryje, więc tym bardzij podziwiam Twój mani:) Super:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*