Tych lakierów chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Zawojowały blogosferą i już wszystko zostało o nich powiedziane. Jestem nimi kompletnie ...

Marmurkowe LeMax'y

By | 10/01/2013 21 comments
Tych lakierów chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Zawojowały blogosferą i już wszystko zostało o nich powiedziane. Jestem nimi kompletnie zauroczona, zwłaszcza bielą. Dostałam je w prezencie od mamy, która upolowała je w malutkiej osiedlowej drogerii w Gdyni. Wysłałam ją na poszukiwania ze zdjęciem lakierów od Tamit24 ;p Przejdźmy jednak do zdjęć, które były robione jeszcze w czasie lata.


Na paznokciach są 2 warstwy marmurków, położonych na białą bazę. Ponieważ nie posiadają one żadnych oznaczeń nadałam im (jak większość) własne nazwy.

 LeMax Marmurek Cytrynka

 LeMax Marmurek Kawa z Mlekiem

 LeMax Marmurek Malina

 LeMax Marmurek Straciatella

 LeMax marmurek Truskawka





A Wy macie już swoje marmurki ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Piękne :) Szukam ich od jakiegoś czasu stacjonarnie może w końcu znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pięknie, ciężko by mi było wybrać tylko jeden odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie mam :( a szukam i szukam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są, ja mama beż i białego/szaraka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są:). Ja mam jeden taki cytrynowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję teraz na biały, jest booski
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wstyd się przyznać, ale pierwszy raz się z nimi spotykam! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba pierwszy raz mam tak, ze nie jestem w stanie stwierdzić który podoba mi się najbardziej^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie :/ wytrwale ich poszukuje ale w drogeriach, ktore zwiedzilam w Kielcach z lemaxa maja tylko do zdobien... :/ kawa z mlekiem i pialy przesliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam róż oraz biel i jestem nimi oczarowana tak, ze pójdę na bazarek po następne. cudownie wyglądają na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają, wyruszam na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się biel :) z przyjemnością do niej wracam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam, nie mam. Ale na pewno będę miała :) Muszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże jakie cudne! Też chce takie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Swoich marmurków jeszcze nie mam, ale to z pewnością tylko kwestia czasu ;) Śliczne są
    Jedyna rzecz jaka trochę mnie zawiodła to rozpiętość kolorystyczna. Podoba mi się biel i żółty lakier, natomiast dwa (beż i róż) jak na moje oko są do siebie ekstremalnie podobne, a kolekcja bez nich mogłaby funkcjonować całkiem sprawnie. Mam nadzieję, że w przyszłości producent pomyśli o innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jeszcze fioletowy na blogach. Był jednak bardzo jasny i trochę wpadający w róż. Zdecydowanie w tej kolekcji brakuje niebieskiego i zieleni :)

      Usuń
  16. Są świetne te lakierki :) Mam serię pastelkową i rażącą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*