Halloween już niedługo więc kombinuje ze zdobieniami. To jest moja pierwsza propozycja, taka mała zabawa mająca na celu praktykę w malowan...

Halloween French Manicure

By | 10/05/2013 22 comments
Halloween już niedługo więc kombinuje ze zdobieniami. To jest moja pierwsza propozycja, taka mała zabawa mająca na celu praktykę w malowaniu frencha :)


 Do wykonania tego mani użyłam:
Delia
Lovely Crystal Strenght #401
*  Cienki pędzelek z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)
*  Czarna farbka akrylowa
Safari Trendy! Colour! #Przezroczysty

P.S. To czarne na serdecznym to miał być pająk, a wyszła zmutowana mrówka z nadwagą. W sumie pasuje ;p









I jak Wam się podoba ?

Jak by ktoś się przyłożył i zrobił to porządnie to efekt byłby lepszy.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. świetny, lubię Halloweenowe zdobienia, dobrze, że mi przypomniałaś, ze to już za niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam halloweenowe makijaże i wzorki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie i ta mrówka wcale nie wygląda jak mrówka tylko właśnie pajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta "mrówka" właśnie wygląda jak pająk. Brr... nie lubię pająków. Ale french w pajęczynkę wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z taką pajęczynką :D a pająk wcale nie jest taki zły :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ;)
    tylko ja bym wyrównała do jednej długości pazurki ;) estetyczniej by wyglądało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wyrównane to była taka zabawa przed ścięciem :)

      Usuń
  7. "zmutowana mrówka z nadwagą", prawie udusiłam się herbatą!! Miałabyś mnie na sumieniu.
    Zdobienie genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha miałabym tak samo :) ale Mroofcia ma pomysły hehe :)

      Usuń
  8. ale swietny pomysl! :) a pajak pierwsza klasa, choc ich niecierpie to ten jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*