Mięta jest idealnym odcieniem na paznokcie na tą porę roku. Nie mogło więc jej u mnie zabraknąć. Dotychczasowe miętuski z GR 236 i 225...

Rimmel LycraPRO #500 Peppermint

By | 5/15/2013 21 comments
Mięta jest idealnym odcieniem na paznokcie na tą porę roku. Nie mogło więc jej u mnie zabraknąć.


Dotychczasowe miętuski z GR 236 i 225 które posiadałam zraziły mnie do tego koloru. Jednak Rimmel Peppermint zmienił wszystko. Kryje przy dwóch cienkich warstwach, nie zostawia żadnych smug i schnie ekspresowo na wysoki połysk. No i znalazłam miętę, która nie wymaga białej bazy. Niestety Rimmel często wycofywał kolory lakierów z tej serii, które przypadły mi do gustu. Takie moje szczęście, że gdy tylko coś polubię to wycofują. Ty razem nie było inaczej, a nawet bardziej ekstremalnie. Wycofali całą serie LycraPro.


Mam nadzieję , bo jeszcze nie miałam okazji wypróbować lakierów z nowej kolekcji, że to tylko zmiany kosmetyczne. Oby zmiana dotyczyła jedynie kształtu buteleczek, a formuła lakieru i pędzelek zostały bez zmian. Zauważyłam, że lakiery z nowej serii Salon Pro z Lycrą mają te same nazwy niektórych kolorów więc jest na to szansa :)





Na zdjęciach lakier po 3 dniach noszenia z domalowanym gradientem na palcu serdecznym (koleżanka chciała zobaczyć jak wygląda na żywo). 

A wyście próbowały już lakierów z nowej serii?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam okazji ale bardzo mnie interesuje co to jest to zielone ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne paznokcie, chciałabym mieć taką długość

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ten odcien wygląda zupełnie inaczej. jakis taki zielony. tu wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny lakier,
    muszę się przełamać i kupić coś w ten deseń
    jak przychodzi co do czego kupuję 15 odcień różu lub czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować rimellów z nowej serii, w naturze widzę promocję na nie, ale nie wiem czy starczy mi siły by się doczłapać do niej :P
    Kolorek bardzo fajny, moją uwagę jednak przyciąga ten ładny gradient :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki miły akcent z tym serdecznym palcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miętusek śliczny <3
    ja mam parę miętek z GR i chwalę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek i to ombre piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serdeczny pazurek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. taka miętka o by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to pieknie ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam miętkę :D Mam już kilka, ale wydaje mi się, że ten Rimmel mógłby być moim ideałem, ciekawe czy będzie znowu w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria raczej nie, ale w nowej widziałam ten sam kolor :)

      Usuń
  14. Wspaniale to wygląda i kolorek lakieru super :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*