Golden Rose Paris #236 jest to miętowy lakier. Nie będę się rozpisywać na jego temat, bo pełno jest opinii o tej serii już na blogach. Dodat...

Golden Rose Paris #236/ Róża

By | 4/17/2013 34 comments
Golden Rose Paris #236 jest to miętowy lakier. Nie będę się rozpisywać na jego temat, bo pełno jest opinii o tej serii już na blogach. Dodatkowo na jednym paznokciu namalowałam różyczkę. Zdjęcia były robione z lampą, więc paznokieć z różyczką nie ma topa. Za bardzo odbijał by błysk lampy jak bym zamalowała go szkłem, a chciałam żeby było ją widać.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. Śliczny wiosenny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna różyczka, a tło jest świetne:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tu jest warstw tego lakieru ? Mam go i krycie jest tragiczne.. u mnie prześwituje przy 5 nawet.
    Chyba że masz białą bazę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam białą bazę, a i tak z 2-3 warstwy położyłam tego lakieru.

      Usuń
    2. no właśnie... kurcze jakby krył przy 2 warstwach to bym kupiła, a tak to niestety czar prysł :P

      Usuń
  4. mam go i nie wytrzymuje u mnie ten kolor 2 dni :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, lecz ja się boję troszkę serii GR Paris :P A kwiatuszek przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny! :) I...bardziej mi się podoba bez tej różyczki

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie wygląda z tą różyczką - jestem maniaczką różyczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maniaczką powiadasz? ;P
      po blogu wcale tego nie widać =D

      Usuń
  8. Przepięknie jak zwykle;) Śliczna różyczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest cudny, taki rzadko spotykany

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna różyczka :) Kolor bardzo ładny - ahh jak już z każdej strony czuć w końcu wiosnę :D Bardzo lubię serię Paris :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier i pamiętam ile się za nim nalatałam zanim go zdobyłam ;D Piękna ta różyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten lakier :) Jest piękny tak samo jak róża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny mani i z różyczką robi się tak ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta różyczka robi wrażenie:) Podziwiam Twój talent zdobniczy i cierpliwość:) Takie motywy powstają dzięki żmudnej pracy:)

    PS Masz piękne, długie paznokcie:) Po prostu ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor, idealna mięta :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny ładny, taka miętka by mi się przydała. pora kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam Cię do wspaniałej zabawy i nominuję Cię do Liebster Award ! :)
    Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow this color is just FANTASTIC!!:):)

    beautinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. perfekcyjna różyczka:)
    też mam ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna różyczka :) ja podchodziłam już kilka razy do miętki, ale nie potrafię się przekonać... niby fajnie, ale po chwili mam ochotę zmyć.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie zakochałam się;) kolorek też śliczny

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor, ostatnio po oglądaniu na blogach szukam podobnych odcieni lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyszła Ci ta róża :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolor, szkoda, że słabo kryje bez bieli, a różyczka majstersztyk :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta róża!! a kolor jest cudowny :) własnie w taką miętę musze się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  26. róża śliczna :-) masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*