Pierwsze świąteczne mani w tym roku. Zaczniemy od czegoś prostego i klasycznego. Stempelki bardzo Mi się spodobały więc przez jakiś czas będ...

Christmas Nails 2

By | 12/03/2014 18 comments
Pierwsze świąteczne mani w tym roku. Zaczniemy od czegoś prostego i klasycznego. Stempelki bardzo Mi się spodobały więc przez jakiś czas będę się nimi bawić :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Wibo Celebrity Nails #5 So Classy
* Essence The Twilight Saga Breaking Dawn Part2 #03 A Piece Of Forever
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Bransoletka z By Dziubeka












I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Ładne połączenie. Kojarzy mi się trochę z Indiami, ale w okresie świątecznym też się będzie ładnie prezentował. Stempelków jeszcze nie mam, ale przypinam na Pinteresta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo delikatnie, pomimo czerwieni ;)
    Ja na święta planuję paznokcie "śnieżynkowe", o ile blaszka z BPS z płatkami śniegu przyjdzie na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku miałam Śnieżki właśnie z płytki BPS. Super są

      Usuń
  3. Bardzo eleganckie pazurki, a bransoletka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie! I bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie - przypominają mi obrus świąteczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ten wzorek przypomina mi troszkę moją tapetę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie stemple <3
    i ten ciastek z bransoletki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! I wiesz co, chyba zrobię coś bardzo podobnego na Wigilię, idealne bo eleganckie a świąteczny klimat widać już na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! Paznokcie wyglądają jak elegancki papier do pakowania prezentów :D.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*