Pierwsze zetknięcie z tym lakierem, byłam strasznie rozczarowana. Konsystencja jest bardzo rzadka i ciężko się nim maluje. Pomyślałam, że to...

Sally Hansen Complete Salon Manicure Dorien Grey

By | 2/21/2013 3 comments
Pierwsze zetknięcie z tym lakierem, byłam strasznie rozczarowana. Konsystencja jest bardzo rzadka i ciężko się nim maluje. Pomyślałam, że to może wina odżywki, którą dałam jako bazę. Zmyłam więc ją i spróbowałam ponownie, lakier zachowywał się tak samo. Krycie zadowalające uzyskałam po 3-4 warstwach. Dobrze, że kupiłam jedynie 2 buteleczki. Lakier wysechł dość szybko. Na paznokciach było zero smug ( chociaż część malowałam 'byle jak"), zero zapowietrzeń i bardzo wysoki połysk. Efekt końcowy jaki uzyskałam zrekompensował mi początkowe trudności z aplikacją. Lakier jest bardzo fajny, jeśli przebrnie się przez początkową dosyć trudną aplikację. Jednak kwoty 40zł nie jest wart. Tak do 20zł była bym w stanie za niego dać, nie więcej. I mimo początkowego niezadowolenia, kupię kolejne buteleczki, ale na pewno nie za regularną cenę.

Sally Hansen Complete Salon Manicure Dorien Grey
Bez lampy
Z lampą

Z lampą
Bez lampy

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*