Najnowszy Carnival w mojej kolekcji. Podczas służbowej wizyty w Gliwicach udało Mi się ekspresem zahaczyć o stoisko Golden Rose. Wyobraźci...

Golden Rose Carnival #17

By | 5/19/2014 14 comments
Najnowszy Carnival w mojej kolekcji. Podczas służbowej wizyty w Gliwicach udało Mi się ekspresem zahaczyć o stoisko Golden Rose. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy zobaczyłam nowego Carnivala.Nie miałam pojęcia, że jakieś nowe wprowadzili. Nie wiem czy było ich więcej, bo niestety nie miałam za wiele czasu na poszperanie w lakierach :( Muszę koniecznie pojechać jeszcze raz i na nieco dłużej zatrzymać się na wysepce GR.


Do wykonania tego mani użyłam: 
* Sally Hansen Diamond Strength
* Golden Rose Carnival #17






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*