Promocje -49% w Rossman'ie oraz -40% w Naturze skusiły i mnie. Oczywiście nieco mnie poniosło i ostatecznie kupiłam znacznie więcej ...

Haul- Nowości Rossman/Natura

By | 5/17/2014 27 comments
Promocje -49% w Rossman'ie oraz -40% w Naturze skusiły i mnie. Oczywiście nieco mnie poniosło i ostatecznie kupiłam znacznie więcej niż planowałam. Biorąc jednak pod uwagę ile zaoszczędziłam, było warto :)


ROSSMAN
Tydzień I


Tydzień II
Nieco skromniej z małymi odwiedzinami Inglota.


Tydzień III
W tym tygodniu robiłam 3 podejścia. Pierwsze foto to w 100% planowane zakupy, reszta natomiast ...


Jedyną rzeczą jaką chciałam zakupić to Insta-Dri, ale niestety nie było. Nie wiem, jakim cudem te lakiery znalazły się w moim koszyku.


Pani ekspedientka poinformowała mnie kiedy mają dostawę więc wybrałam się ponownie za ID. Ponownie spotkało mnie rozczarowanie, ale udało mi się dorwać srebrną odżywkę i dwie śliczności. Zgarnęłam również nowy szklany pilniczek, bo stary oczywiście stłukłam.


NATURA
-40% na kolorówkę



1+1 lakier gratis
Kto zgadnie na co Mi tyle przezroczystych lakierów?


Poszalałam trochę nie?

Do tego jeszcze porobiłam mega zapasy z szamponów, odzywek, balsamów itp. Jak nic mam szlaban na zakupy, w tym na dodatki biżuteryjne, bo sporo promocji na to też dorwałam.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o a ja myślałam, że frankeny :D troszkę racji w sumie mam :D

      Usuń
  2. Nakupowałaś tyle tego, że nie wiem co chciałabym zobaczyć najpierw :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, niezłe zakupy! :D Też polowałam na Insta Dri, ale nie udało mi się D;

    OdpowiedzUsuń
  4. też od razu wiedziałam że o tinty chodzi :) miałam je kupić ale w ostateczności wzięłam kolory :) piekne zakupy poczyniłaś ja też zaszalałam i jak pokończe posty z recenzjami to też pokaże moje łupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widziałam, że udało ci się dorwać ID i zrobiłaś zapasy.

      Usuń
  5. ale się obkupiłaś :)
    bezbarwne na frankeny? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy ;D w sumie nie tak źle zamienić jedną insta-dri na 10 celebrytek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zakupy, teraz tylko podliczyć i zobaczyć ile zaoszczędziłaś - na pewno kolosalna sumka by wyszła ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Wstarczy, że wyciąg z konta widziałam.

      Usuń
  8. Mega zakupy ;)) bardzo lubię te lakiery od wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego ;) zaszalałaś faktycznie ;) fajnie, że są czasem takie promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie, ale oby nie za często. Mój portfel może tego nie przeżyć.

      Usuń
  10. I jak Ci się spisuje podkład z loreala ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, dosyć ładnie kryje i nie wysusza skóry jak poprzednia wersja. Jednak wole MaxFactora Colouradapt, bo daje bardzo fajne wykonczenie na buzi. Takie lekko pudrowe i niesamowicie fajnie sie rozprowadza.

      Usuń
  11. wow sporo tego... te lakiery wibo mają cudowne kolory, takie typowo wiosenno-letnie... ciekawa jestem jak ten odżywka-utwardzacz z sally hansen się spisuje... słyszałam, że podobno są dobre i sama się zastanawiam nad zakupem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotą odżywke z Sh używam już jakiś czas i jest fenomenalna. Ona jednak przyspiesza strasznie wzrost paznokci wiec nie chce używać jej za czesto. Srebrna jak na razie dobrze sie sprawuje, zobaczymy przy wiekszym zużyciu.

      Usuń
  12. Świetne rzeczy udało Ci się upolować :D Ja też zaszalałam lakierowo wszystkie z serii Celebrity Nails też wpadły mi do koszyka :) Świetny blog :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja też troszkę poszalałam,ale chyba nie tak jak Ty :)Wszystkie rzeczy super upolowałaś i jestem ciekawa jak się będą spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się obkupiłaś ;) miałam ten biały pen z essence i u mnie był do bani daj koniecznie znać jak sprawdził się u Ciebie ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jestem za bardzo zadowolona. Bardzo szybko się ściera, ale jest lepszy od czarnego. Czarny to dopiero porażka, pierwsze użycie i już się zepsuł. Nikomu nie polecam tych penów, strata pieniędzy.

      Usuń
  15. ojej a myślałam, że tylko ja tyle wykupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. żelowy eyeliner z Maybelline jest najlepszy! i te kolorowe tusze z Essence też są fajne :)
    a ciekawi mnie jak Ci wyjdą tinty, ja też mam zamiar je zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe no trochę ego nakupiłaś, ale super rzeczy, podobają mi się te neonowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zapolowac też na te neonowe piaski :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*