Paznokcie jakie nosiłam podczas Świąt. Wiadomo, że to jest bardzo pracowity okres więc paznokcie są dość proste. Jak zwykle z pomocą nades...

Purple Feather Nails

By | 5/08/2014 22 comments
Paznokcie jakie nosiłam podczas Świąt. Wiadomo, że to jest bardzo pracowity okres więc paznokcie są dość proste. Jak zwykle z pomocą nadeszły Mi naklejki wodne :)


Do wykonania tego mani użyłam: 
* Eveline 8w1
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Naklejki wodne z BornPrettyStore
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Śliczne są te naklejki :) Proste, ale efektowne mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczne tylko żółte :D bardzo mi się podobają i paznokcie i naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam żółte :) super sprawa z tymi naklejkami, ostatnio robiłam panterkę po raz pierwszy, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! też mam takie naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie te piórka na białym tle <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ! ♥ Delikatne, ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tak przyjemnie to wygląda:) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. proste, ale jakie ładne! <3 piórka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie. Niby takie proste, a mega efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ;) lekkie i delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych naklejkach <3
    Proste, a takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie i naklejki również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, mam takie same naklejki - muszę się w końcu skusić na zdobienie z ich użyciem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te naklejki są po prostu swietne, oglądam je już na którymś blogu z koleji muszę w końcu sie na nie skusić !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te piórka wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*