Ostatnimi czasy pokochałam neony, jakoś tak poprawiają Mi humor. Co spojrzę na paznokcie 'banan' sam się rysuje na buzi XD Żółty b...

Borderline Nails

By | 5/12/2014 22 comments
Ostatnimi czasy pokochałam neony, jakoś tak poprawiają Mi humor. Co spojrzę na paznokcie 'banan' sam się rysuje na buzi XD Żółty bez dodatków wytrzymał 1 dzień po czym nieco go odpicowałam czernią. Chciałam żeby były nieco mniej 'oczojebne' i pasowały Mi do butów :p Na szybko zrobiłam borderline używając po raz pierwszy lakieru Catrice. Powiem Wam, że z tym pędzelkiem to idzie mega szybko. Na pewno jeszcze takie zrobię. 


Do wykonania tego mani użyłam: 
* Eveline 8w1
* Golden Rose Selective #04
* Ados Neon Fluo # Żółty
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. rewelacyjnie 'przełamałaś' tego neonka :D jestem na tak !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie ! Podoba mi się takie połączenie kolorów. Wygląda jak na jakimś sportowym autku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne :D właśnie takie coś mi ostatnio chodziło po głowie, ale z różowym neonkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste a efektowne czyli mój typ w zdobieniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba!:) Połączenie koloów po prostu świetne i tak jak nie lubię żółtych odcieni u siebie ( pomijając pastele), to tu nie moge marudzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ekstra to wyszło! takie pędzelki łopatki jak w Catrice na pewno ułatwiają zrobienie takiego zdobienia, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo efektownie :)
    takie zdobienie świetnie wysmukla płytke, chociaż Twojej to niepotrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwraca uwagę taki manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mistrzyną tego typu manicure :D połączenie kolorów super, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie, kojarzy mi się z kocimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze połączone kolory - neon z czernią ;-) Podoba mi się takie zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. u Ciebie super, ale na moich paznokciach nie lubię tego typu zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie to wygląda i robi wrażenie, niezła precyzja w malowaniu, tak estetycznie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten neon i chyba muszę go tak wykorzystać bo u ciegie to genialnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenie. Ja szukam fajnej neonowe żółci bo ta co mam schnie 2 godziny a i tak pozostaje gumowa:/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*