Jedna z perełek upolowanych w Rossmanie. Lakier od razu wpadł Mi w oko i skradł serce. Początkowo miałam pomalować nim jedynie palec serde...

Sally Hansen Xtreme Wear #290 Bold Gold

By | 5/21/2014 23 comments
Jedna z perełek upolowanych w Rossmanie. Lakier od razu wpadł Mi w oko i skradł serce. Początkowo miałam pomalować nim jedynie palec serdeczny, ale efekt spodobał Mi się tak bardzo, że trafił na wszystkie :) Lakier Sally Hansen rozprowadza się bezproblemowo. Na paznokciach widzicie jedną warstwę położoną na biały lakier. Co do trwałości to jak sama nazwa wskazuje jest naprawdę xtreme. Zdjęcia są robione po 5 dniach noszenia lakieru, bez oszczędzania go i widać jedynie małe odpryski na końcach. Jest do bardzo dobry wynik, ale nie wiem czy to nie jest też trochę zasługa topcoatu.


Do wykonania tego mani użyłam: 
* Sally Hansen Diamond Strength
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Sally Hansen Instant-Dry












Karuzela z ozdobami do paznokci od BornPrettyStore, <TUTAJ> które nie bardzo nadają się na paznokcie. Dlaczego? Bo są zdecydowanie za duże i za grube. Nie sądzę żeby komuś się to na paznokciach trzymało. Gdyby chociaż były cieniutkie to można by je jakoś dogiąć czy cokolwiek. Wybierając je do testów myślałam, że są mniejsze (takie jak wszystkie ćwieki jakie posiadam) niestety okazało się inaczej. Szkoda, bo mają naprawdę fajne kształty. Nie jest to oczywiście wina BPS, bo na stronce podali wymiary ozdoby, ale ja jak zwykle nie czytam opisów. Sami zobaczcie jak to wygląda na paznokciu.


I jeszcze filmik, na nim widać jakie te ozdoby są wielkie

I jak Wam się podoba?
Co sądzicie o tych ozdobach?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. mam go i jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten topper a ozdoby rzeczywiście ogromne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie tego nie przemyśleli bo ich grubość też powala.

      Usuń
  3. ozdoby nie do końca w moim stylu ale topper jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne połączenie różnorodnośc drobinek jest świetna. Fajnie wyglądaja na białej bazie :) A ozdoby faktycznie sporawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten biały i uwielbiam :) Matko, te ozdoby faktycznie są ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdobienie! :) a co do ozdób to są cudowne, szkoda, że takie duże rozmiary :/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zestawienia z bielą :) każdy top wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. też posiadam ten egzemplarz czarno-złoty (dorwałam go w Rossmannie na promocji -49%), jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na tej promocji. Wsześniej nawet ich nie widziałam.

      Usuń
  9. Proste i ładne zdobienie ;-) Taki fajny efekt niewielkim wysiłkiem. ;-) Co do karuzeli, ozdoby wyglądają fajnie, ale faktycznie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo efektownie. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie fajny ten top, ale tak patrząc z daleka wygląda, jak by paznokcie były brudne w jakichś farfoclach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z daleka wyglądają jak przepiórcze jajka. Nie wyglądają wcale na brudne.

      Usuń
  12. fajnie wygląda :) a serducho super, ale tylko na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciu te ozdoby nie wytrzymają za długo.

      Usuń
  13. Ogromniaste te ozdoby ;) nie wiem jak mają się trzymać na paznokciach ;) paznokcie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pojęcia, one nie nadają się na paznokcie i tyle.

      Usuń
  14. Świetnie wygląda to połączenie bieli i złota :) Ale ozdoby rzeczywiście za duże.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ten topper, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*