Odpicowane neonki. Pomalowałam paznokcie neonowo z myślą o tych trójkątnych naklejkach. Byłam jednak tak zmęczona, że po pracy pomalowałam...

Neon Nails Triangles

By | 5/04/2014 18 comments
Odpicowane neonki. Pomalowałam paznokcie neonowo z myślą o tych trójkątnych naklejkach. Byłam jednak tak zmęczona, że po pracy pomalowałam jedynie paznokcie samym lakierem i na naklejki nie miałam już siły. Zasnęłam. Naklejki dorobiłam na 2 dzień wieczorem. Na szczęście nie zniszczyłam mani w pracy za bardzo, bo znowu nie miała bym czasu na wykonanie całości. 


 Do wykonania tego mani użyłam: 
* Golden Rose Selective #04 (baza) 
* LeMax #Neonowa zieleń 
* BK Glow in the dark #11 <TUTAJ>
* Ados Neon Fluo # Żółty 
* BK Glow in the dark #06 <TUTAJ>
* BK Glow in the dark #16 <TUTAJ>
* Naklejki wodne z BornPrettyStore <TUTAJ
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat










I jak Wam się podoba?

Ja dawno nie byłam tak bardzo zadowolona z wyglądu moich paznokci XD

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :) też tak czasami mam, że dopiero na drugi dzień dorabiam wzorki, ale nie ma tego złego, przynajmniej lakier bazowy porządnie wyschnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie neonów z tym czarnym :) Bardzo pozytywny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam neony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam motyw trójkątów!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne! :) uwielbiam neonki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie ♥ myślałam, że to stemple, a tu proszę, świetne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Ja też na początku myślałam że to stemple!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło świetnie! :) Ja często nosiłam golasy parę dni, a jak się nadarzyła okazja, to coś im dorabiałam.,:)
    Mega pozytywny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czaderskie :D neony rządzą! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Neony i ten czarny wzorek to bardzo ciekawe połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Kolory dobrałaś świetnie - muszę sprawić sobie neonową zieleń, bo wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. identyczne dosłownie mani kiedyś robiłam u siebie, nosiło mi się je znakomicie, uwielbiam takie kolory, a te naklejki też bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :-) Jak widać te naklejki krzyczą neony

      Usuń
  13. uwielbiam ten motyw :) wyszło wspaniale !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*