Nieco dającego po oczach koloru na przepędzenie tej kapryśnej pogody. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile się nachodziłam za tym żółtym ne...

Neon Nails

By | 4/29/2014 25 comments
Nieco dającego po oczach koloru na przepędzenie tej kapryśnej pogody. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile się nachodziłam za tym żółtym neonkiem. Całe miasto przeszłam, a ostatecznie znalazłam go w kiosku niedaleko domu hehehe 


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Selective #04 (baza)
* LeMax #Neonowa zieleń
* BK Glow in the dark #11 <TUTAJ>
* Ados Neon Fluo # Żółty
* BK Glow in the dark #06 <TUTAJ>
* BK Glow in the dark #16 <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kształt i długość Twoich paznokci, powiedziałabym że są idealne, bo nie są za długie i nie przeszkadzały by np w pracy czy w domowych czynnosciach a te neonki są CUDOWNE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* W pracy obawiam się, że inna długość by nie przetrwała.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi też się skojarzyło z skittles :D !

      Usuń
    2. Mi wyleciała ta nazwa z głowy, ale to totalnie są Skittles :-)

      Usuń
  3. żółty i pomarańcz świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba :) Lato co raz bliżej, czas się zaopatrzyć w neony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne skittlesy :D tez ostatnio bardzo lubię takie kolorowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam na takie ochotę, ale niestety nie mam tylu neonków :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie idealne również na brrak humoru.. mani ma moc:D W kioskach, to naprawdę można skarby wyczaić często:D

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze tak jest, że jak się czegoś szuka daleko, to potem znajdujemy to blisko :P
    uwielbiam kolorowe paznokcie, Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne paznokcie; )! super kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale letnie pazurki widzę :) Kolory jak najbardziej pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne pazurki i mega energetyczne kolory! podziwiam Twoje dlonie, sa super zadbane <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie kolorki są bardzo ładne! super paznokcie dodaje do obserwowanych bo bardzo lubię oglądać pomalowane paznokcie! Pozdrawiam ALa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesole i optymistyczne. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*