Paznokcie jakie nosiłam w Dzień Św. Patryka. Jak widzicie paskowe mani dalej na topie :p Do wykonania tego mani użyłam: *  Sall...

Ombre Stripes Nails Green

By | 4/03/2014 26 comments
Paznokcie jakie nosiłam w Dzień Św. Patryka. Jak widzicie paskowe mani dalej na topie :p


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* Essence Colour 3 #04 A walk in the park
* Sephora #L68 Picnic in the park
* Golden Rose Nail Art #101 (zrobił się żółty)
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat





I jak Wam się podoba?

Przypominam Wam pozostałe kolorki.
Fiolet <TUTAJ
Róż <TUTAJ

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Ale Cie wzięło na paski :)
    Świetne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne! Serio wygląda cudnie i tak hipnotyzująco :) Wersja zielona i fioletowa na równi są zabójcze, róż już nie wywołał we mnie takich emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jest to cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, jaka precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie! Twoje pazurki wyglądają jak listki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka wersja podoba mi się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zielony wyszedł ci jak na razie najlepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ! :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, świetnie to wygląda! Niby takie proste a tak przyciąga uwagę :) Z małpuję od Ciebie perfidnie i któregoś dnia jak będę miała więcej czasu to sobie takie zrobię jak mi pozwolisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam praw autorskich do tego zdobienia więc maluj śmiało :-) ostrzegam tylko, że to zdobienie uzależnia.

      Usuń
  10. Mimo, że nie lubię zielonego to to mani podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no, jest i w zieleniach! super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleni nie lubię, ale to mani wygląda bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o fajnie wyszło :D ja uwielbiam zielone kolorki na pazurkach :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba.
    I świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. super! bardzo fajnie wyglądają takie paski, muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam paseczki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie, robisz rewelacyjne ombre <33

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*