Zawsze podobało mi się połączenie ostrego różu z groszkową zielenią, ale jakoś nigdy nie robiłam mani w tych kolorach. Postanowiłam to zmi...

Sephora Diner for 2 & Jungle Queen

By | 10/15/2013 26 comments
Zawsze podobało mi się połączenie ostrego różu z groszkową zielenią, ale jakoś nigdy nie robiłam mani w tych kolorach. Postanowiłam to zmienić za sprawą lakierów z Sephory, które to udało Mi się wygrać w konkursie :) Nie wiedziałam jednak do końca co zmalować, więc zrobiłam ponownie trójkąty. 


Lakiery bardzo Mi się podobają, ale niestety ich trwałość nie powala. Malowałam paznokcie wieczorem, a już na 2 dzień popołudniu miałam dość spore przetarcia na końcówkach :/ Dodatkowo podczas odrywania tasiemki, która nie ma wcale mocnego kleju, lakier się odrywał WTF (kciuk i serdeczny widać ubytki). Cena lakieru to 19zł za 5ml. W mojej opinie nie jest wart swojej ceny, ale jeśli ktoś lubi płacić jedynie za firmę to polecam.Tasiemka pochodzi z BPS <TUTAJ>












Całość pokryłam matującym Rimmel'em, który bardzo ładnie przedłużył trwałość mani.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorystyczne! Ale to nie od dziś wiadomo, że akurat ja to je uwielbiam ;)
    Pięknie Ci wyszło pomimo buntu i ubytków!

    OdpowiedzUsuń
  2. mani fajne, a jakość lakierów za tą cenę nie powala ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory świetne i pięknie razem wyglądają.. ale żeby aż tak szybko się wycierało... no nie kupię sama na pewno:P
    Mani wygląda cudownie i zdjęcia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* No ja też na pewno sama nie kupię. Szkoda, bo kolory są naprawdę ładne i takie żywe na paznokciach. Liczę na to, że top lepiej się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Inne kosmetyki z Sephory są świetne, ale lakiery rzeczywiście jakoś nie powalają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne trójkąciki, podoba mi się to matowe wykończenie :) Ja też ostatnio pokazywałam takie połączenie różu z zielenią

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zielony sam by tak łanie nie wyglądał, gdyby nie ten różowy:)
    Bardzo podoba mi się ten mani:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki, tylko szkoda że takie nietrwałe ... Ale mani jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm lubie takie zdobienia :):) kolory ciekawe ale nie wydałabym tyle kasy na nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sally Hansen wychodzi taniej kopić w normalnej cenie.

      Usuń
  9. Świetnie to wygląda. Zazdroszczę precyzji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobienie, ogromnie mi się podoba to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki i zdobienie śliczne, ale szkoda, że te lakiery takie nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, kolory i zdobienie - mega! szkoda, że to takie buble ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie kolorów? Bomba ;d
    Zdobienie mi się bardzo podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki. fajnie ze sobą współgrają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z dystansem podchodzę do kosmetyków marki Sephora. W przypadku Twoich lakierów znowu się okazało, że jakością one nie grzeszą :/ Ale kolory są dobrane genialnie! Do tego ten wzór... pasuje w 100%! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć pędzle do makijażu mają fajne, ale cenowo też nieciekawie to wygląda.

      Usuń
  16. fajne połączenie kolorów :) raczej w Sephorze nie kupuje lakierów, bo cena 20 zł i wyżej za takie malutkie buteleczki mnie odstrasza!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie skusiłabym się na te lakiery z Sephory ale kolorki i Twoje wykonanie są idealne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej widzę bardzo się polubiłaś z trójkątami, połączenie kolorystyczne jest boskie i dobrze, że w końcu się na nie zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne połączenie kolorów i świetny wzorek;) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*