Tak jak obiecywałam, kolejny wariant kolorystyczny. Tym razem postawiłam na róż, bo to chyba mój ulubiony kolor na paznokciach. Przy tym z...

Ombre Stripes Nails Pink

By | 3/25/2014 15 comments
Tak jak obiecywałam, kolejny wariant kolorystyczny. Tym razem postawiłam na róż, bo to chyba mój ulubiony kolor na paznokciach. Przy tym zdobieniu jednak fiolet i róż wyglądają równie pięknie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Nail Art #101
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat





I jak Wam się podoba?
Wolicie fiolet czy róż?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja różowa i fioletowa bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż sama mam ochotę na taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba wolę fiolet, chociaż jest to ciężka decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja fioletowa chyba bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fiolet zdecydowanie ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne piękne połączenie! ale chyba fiolet bardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały efekt, ale chyba się już powtarzam ? :>
    muszę zmalować u siebie koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*