Kolejny ze świecących lakierów. Nie wiedziałam za bardzo co zmalować na takiej zieleni więc użyłam naklejek (kiedyś wygrałam od PROMOTO-PR...

BK Glow in the dark #03

By | 3/03/2014 17 comments
Kolejny ze świecących lakierów. Nie wiedziałam za bardzo co zmalować na takiej zieleni więc użyłam naklejek (kiedyś wygrałam od PROMOTO-PROMOTO). Efekt wyszedł dość ciekawy, a paznokcie niesamowicie przykuwały wzrok. Lubię to :)


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* Golden Rose Selective #04
BK #03 <TUTAJ>
* Naklejki wodne PROMOTO-PROMOTO
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat 







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier :) Podoba mi sie w polaczeniu z naklejkami :) kuilam go kiedy bo pasowal mi do swiecacej w ciemnosci bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wodne od promoto-promoto. Zobacz na Allegro, oni mają pełno wzorów

      Usuń
  4. Super efekt wyszedł! Te naklejki są genialne! Jak całopaznokciowe mnie nie przekonują to te... oj z przyjemnością bym użyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super to wszystko wygląda :D lubię takie nietypowe wzory !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowo wyszło szkoda, że nie pokazałaś jak świeci w ciemności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że zrobiłam fotki w ciemności. Po zmyciu dopiero uświadomiłam sobie, że nie.

      Usuń
  7. glow in the dark, a gdzie zdjęcia w ciemności? :D z naklejkami musi wyglądać fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądało, ale mam skleroze i zapomniałam obcykać.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten zielonek i naklejki też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten lakier , a z naklejkami wygląda bombowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądają paznokcie :D tylko szkoda , ze nie pokazałaś jak się prezentują w ciemności :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo nie lubię tych lakierów, ble. Jakość koszmar, ale kolor piękny :D Wibo ma teraz podobny :D

    A mani boski.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*