Klasyczna czerń z holograficznym serduszkiem. Totalnie nie miałam siły ani pomysłu na paznokcie. Sięgnęłam więc po czarny lakier, który to...

My Secret Hot Colors #166 Golden Night

By | 3/05/2014 17 comments
Klasyczna czerń z holograficznym serduszkiem. Totalnie nie miałam siły ani pomysłu na paznokcie. Sięgnęłam więc po czarny lakier, który to zakupiłam jakiś czas temu i zupełnie o nim zapomniałam. Czerń ze złotym pyłem jest po prostu cudowna. Konsystencja, krycie jak zwykle na plus, jedynie ta nakrętka doprowadza mnie do szału (wiecie już o co chodzi :p ) Jako minimalistyczny dodatek na palcu serdecznym przykleiłam holograficzne serduszko.


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* My Secret Hot Colors #166 Golden Night
Ćwieki z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat (tylko tam gdzie ćwiek)






W połowie dnia uznałam, że jednak tak jakoś za pusto na tych paznokciach i na szybko pomalowałam środkowy palec i kciuka złotym brokatem. To złote cudo to Sephora #06 Gold Fever. O ile kolorowe lakiery z tej serii nie zachwyciły mnie absolutnie niczym (trwałość fatalna, krycie kijowe) to ten top skradł moje serce. Przy jednej warstwie na paznokciu miałam zadowalająca ilość złotych drobinek, które są naprawdę złote, a nie srebrnawe jak przy Gold Leaf od Catrice. 





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam

Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Ładnie, mam ten lakier z My Secret i pomalowałam nim tylko raz paznokcie, jakoś nie mam do niego przekonania na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie malowałam nim :D wstyd, bo wygląda czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta czerń, aczkolwiek pyłek mógłby być bardziej widoczny ;p dodatek serduszka super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny lakier :) Lubię połyskujące czernie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne to złoto z Sephory ^^
    całość świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra to wyglada ze zlotym lakierem. masz piekna plytke, uwielbiam Twoje pazurkowe stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) czarnego dawno na pazurkach nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny a w połączeniu ze złotym jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym dorzuciła ten złoty top. Całość wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. proste,ale zarazem cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. wersja z brokatem decydowanie lepsza ;) świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wszystko razem się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To serduszko to był strzał w dziesiątke ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu przypomniałam sobie o moim czarnym JJ z Golden Rose.. Niech no mi tylko paznokcie odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czerń i złoto czego chcieć więcej :) piękne i delikatne mani z błyskiem to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*