Paznokcie, które były wykonywane tyle razy, że nie wiem kto jest ich oryginalnym twórcą. Paznokcie są względnie proste w wykonaniu i niesa...

Dripping Nails

By | 3/17/2014 33 comments
Paznokcie, które były wykonywane tyle razy, że nie wiem kto jest ich oryginalnym twórcą. Paznokcie są względnie proste w wykonaniu i niesamowicie efektowne. Takie właśnie lubię, proste z efektem WOW


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* Golden Rose Selective #04
BK #11 <TUTAJ>
* Golden Rose Nail Art #106
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Wyglądają super. Chyba też spróbuję je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo nie są wcale takie trudne w wykonaniu.

      Usuń
  2. Haha fajne, takie komiksowe trochę :) Z pewnością rzucają się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ! Mi dripping jeszcze nigdy nie wyszło tak jak powinno :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podobają takie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D Też się kiedyś zastanawiałam czy takich nie zrobić. Ale jakoś nie mogę się za to zabrać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie zdobienie na paznokciach :D Wyszło Ci super ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Ja pomimo ciężkich i wyczerpujących prób nie potrafię zrobić tego zdobienia. Zawsze coś się rozmaże,kapnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci to wyszło :) i kolorki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie takie paznokcie, to wyższa szkoła, ale wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne wykonanie i kolorystyka ^^
    po ilu warstwach kryje ten Selective? szybko wysycha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 2 i całkiem szybko schnie. Za tą cenę naprawde fajny jest, bo nie smurzy jakoś strasznie. Jako podkładowy lakier super.

      Usuń
  12. też kiedyś sobie takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelka! dawno wypadłam z lakierowych trendów i zdobień, więc widze je po raz pierwszy, super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie :DDDD w końcu i ja będę musiała zrobic kiedyś ten efekt cieknącej farby :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają, wyglądają jak z komiksu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie mam pojęcia kto pierwszy na to wpadł, ale podobne zdobienie już gdzieś kiedyś widziałam ( z tymi paskami :P ) Ładnie CI to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tymi paskami widziałam kilka rekonstrukcji. Kazda osoba powolywala sie na zdobienie innej i mega łańcuszek się zrobił :-)

      Usuń
  17. bardzo dopracowane - ten połysk na kropelkach wymiata

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj tak, faktycznie jest efekt WOW :D zakochałam się i sama zapragnęłam mieć coś u siebie podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jest wow! prześlicznie Ci to wyszło :D też chcę takie :) dodaję do folderu z inspiracjami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. people who are interested in bornprettystore please follow us on tumblr:http://bornpretty2014.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ale super, jak dla gothic lolity trochę:D albo z kreskówki :>

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*