Lakiery jakie zamówiłam na Halloween dotarły całkiem niedawno. Nie przeszkadzało Mi to jednak w noszeniu neonów święcących w ciemności o t...

BK Glow in the dark #11

By | 2/28/2014 16 comments
Lakiery jakie zamówiłam na Halloween dotarły całkiem niedawno. Nie przeszkadzało Mi to jednak w noszeniu neonów święcących w ciemności o tej porze roku :) Dzisiejsze mani jest całkowita zabawą i szybko zniknęło z paznokci. Chciałam jedynie zobaczyć czy te lakiery rzeczywiście świecą. Świecą i to całkiem nieźle, ale trzeba je uprzednio naświetlić. Nie wiem tylko czemu nie zamówiłam sobie żółtego neona. 


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* Golden Rose Selective #04
BK #11 <TUTAJ>
Golden Rose Rich Color #35
* Płytka z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat






I teraz ten fajny efekt jaki uzyskujemy dzięki lakierowi :)



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Faktycznie nieźle świecą :D Nie miałam jeszcze takich cudaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dostałam go od koleżanki, muszę wypróbować efekt świecenia;D super wyglądają, niebawem też zrobię jakiś mani z udzialem tego lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny róż, mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superowy efekt ;) nie miałam jeszcze takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na chiński lakier to przyznam, że świeci cudnie i bardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale oczobitny róż ^^
    chyba coś podobnego u siebie w chińskim markecie widziałam, świetnie świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. neony zawsze spoko :D no, ale neony świecące w ciemności to już szał ciał

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdobienie, super kolorek i kapitalne wzorki :)

    ja nadal nie mogę się przekonać do zakupów z zagranicy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra! Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten róż. Daje kopa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje fajny efekt w ciemności, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi sie podoba :D ja uwielbiam lakiery świecące w ciemnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor! i te Buddy =) a efekt w ciemności - mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taki i zielo0ny i je lubie, chociaz do zmywania byly ciezkie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*