Niespecjalnie przepadam za Walentynkami i nie miałam w planach jakiegoś specjalnego zdobienia na ten dzień. Po obejrzeniu tutorialu Cutepo...

Valentine's Day Nails

By | 2/14/2014 20 comments
Niespecjalnie przepadam za Walentynkami i nie miałam w planach jakiegoś specjalnego zdobienia na ten dzień. Po obejrzeniu tutorialu Cutepolish zmieniłam jednak zdanie. Połączenie motywu panterki i serduszek spodobało mi się tak bardzo, że po prostu musiałam je wykonać.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sondy z KKCenterHk <TUTAJ>
* Czarna farbka akrylowa 
* Cieniutki pędzelek 
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat





 Jeśli motyw serduszkowej panterki, spodobał się Wam tak bardzo jak Mi. Zachęcam do skorzystania z wspomnianego wcześniej tutorilu i wykonanie jej samemu. To jest mega proste :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. dasz mi troszke tego talentu? chociaz na tydzien! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie się dopełniają te 2 kolorki :) a serduszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba:) Śliczne połączenie kolorków. Może spróbuję tego zdobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że na te dwa palce jak ty zrobiłaś to w zupełności wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich źle bym się czuła. Za dużo tego, by było.

      Usuń
  5. Nie widziałam jeszcze serduszkowej panterki ale wygląda na prawdę świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fajowo! świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) Chciałabym umieć takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te serducha ;) Takie nienachalne ;)
    I ten niebieski strasznie ładny w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. łooo serduszkowa panterka!! ale ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne <3 kolorystyka idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te paznokcie :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również takie połączenie przypadło do gustu, pięknie je wykonałaś, podoba mi sie dużo bardziej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na nową panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam panterkę, a serduszkowa jest strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*