Moje drugie podejście do foli transferowej. Dużo bardziej udane, a to za sprawa kleju. Musze przyznać, że zabawa z folia jak posiada się s...

Transfer Foil Nails

By | 2/24/2014 23 comments
Moje drugie podejście do foli transferowej. Dużo bardziej udane, a to za sprawa kleju. Musze przyznać, że zabawa z folia jak posiada się specjalny klej, jest dużo bardziej przyjemna niż ta z mokrym lakierem. Jeśli nie nałoży się zbyt dużej ilości kleju wszystko ładnie się przykleja. Sami zobaczcie- teraz wyszło mi o niebo lepiej :)


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle
* Klej do foli z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Folia z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat
*  Golden Rose Gel Look 

SH zdecydowanie mniej pomarszczyła folie niż GR.  Jeden i drugi top jednak nie utrwalił mani na zbyt długo, bo po jednym dniu miałam już spore przetarcia na końcówkach. Mani niezwykle efektowne, ale niestety mało wytrwałe. Na imprezę aby zabłysnąć idealne, ale do pracy/szkoły nie polecam.









Oraz mały bonus, czyli mój makijaż dopasowany do paznokci :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Mani z użyciem folii wygląda pięknie, ale czemu musi być tak nietrwałe? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudownie Ci to wszystko razem wyszło, niestety ich trwałość nie powala na kolana :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło :) gdzieś czytałam, że trzeba folie pokrywać najzwyklejszym lakierem bezbarwnym i wtedy się nie marszczy.
    A kreseczka na oku pasuje idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bezbarwny z Safari, następnym razem sprawdzę.

      Usuń
  4. ale cudowny efekt, bardzo mi się podoba ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli nie nałożymy topu to bardzo nietrwałe, przekonałam się ostatnio :/
    a idealnie dopasowane do kreski, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaa... wyszło Ci to idealnie! Piękne przejścia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, że idealne przejścia kolorów skoro nadrukowane na foli :-)

      Usuń
  7. kreska!! mistrzostwo :) chciałabym znaleźć top idealny do folii

    OdpowiedzUsuń
  8. kreska idelanie pasuje do paznokci super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no, świetnie ta tęcza na paznokciach wygląda, a na oku to już nawet nie wspomnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie Ci się odbiło a ja też zrobię sobie drugie podejście do folii :) kolorki w sam raz pasują na zbliżającą się wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna folia i super efekt ;) sama jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kochany Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award :)

    Więcej informacji znajdziesz tutaj
    http://challenge-accepteed.blogspot.com/2014/02/dzis-podwojnie-liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny efekt! bardzo mi się podoba :) a makijaż oka - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. super, mi coś nie idzie z tą folią...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*