Mani inspirowane najnowszą limitowanką Essence. Do jej wykonania nie wykorzystałam jednak żadnego z lakierów Essence :p Do wykonani...

Love Letters

By | 2/21/2014 19 comments
Mani inspirowane najnowszą limitowanką Essence. Do jej wykonania nie wykorzystałam jednak żadnego z lakierów Essence :p



Do wykonania tego mani użyłam:
 *  Sally Hansen Nailgrowth Miracle
Catrice Candy Shock C01 I Scream:  Ice Cream!
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Płytka z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat











I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Podobają mi się wzorki na blaszce :) Dzięki dobranej kolorystyce wyszło bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne :) takie dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ^^ ale się nastemplowałaś tych napisów ^^
    ale się zgrałyśmy, tez mam dzisiaj love letters w tytule posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo się podoba. Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Takie romantyczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne paznokcie :) te płytki są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna płytka ;) mnie trochę marnie idzie ze stemplowaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki i super wygląda całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Subtelne i pasujące do walentynek ;-) bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł! Baza i napisy świetnie się ze sobą współgrają kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobienie ;] ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  12. moje blaszki w ogole sie nie odciskuja ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie wyglądają te wzorki :) uwielbiam takie kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka płytek ale ta jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*