Paznokcie robione na szybko bez jakiegoś konkretnego pomysłu. Wyszły o niebo lepiej niż to sobie w główce wymyśliłam. Jak widać Carnivale ...

Pink & Black Gradient Nails

By | 2/18/2014 11 comments
Paznokcie robione na szybko bez jakiegoś konkretnego pomysłu. Wyszły o niebo lepiej niż to sobie w główce wymyśliłam. Jak widać Carnivale wszystkiemu dodają klasy :)


Do wykonania tego mani użyłam:
Golden Rose Rich Color #35
Golden Rose Carnival #08
* Golden Rose Carnival #16 (serdeczny) 
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Tego różowego Carnivala jeszcze nie widziałam, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super !! a jakiej gąbeczki używasz do gradientu? Bo mi coś nie chce wychodzić tak jak chce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłej od pomywania naczyń. Lekko ja tylko zwilżyłam wodą i tyle.

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie. I ciekawy ten dodatek Carnivali na górze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale to wyszło :) uwielbiam gradienty !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie ;) tez używam do gradientów gabki do naczyń ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*