Przekonałam się do lakierów piaskowych. Bezdrobinkowe są prześliczne :) Do wykonania tego mani użyłam: * Golden Rose Holiday #65...

Golden Rose Holiday #65

By | 2/01/2014 16 comments
Przekonałam się do lakierów piaskowych. Bezdrobinkowe są prześliczne :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Holiday #65
Golden Rose Rich Color #35
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Płytka z BornPrettyStore <TUTAJ>





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię stemple na piaskach ;) te wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie ładne ten lakier z GR rózowy jest bardzooo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny róż z GR ;) śliczne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to świetnie! :)Kolor i wzorek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszło i kolor bazowy mi się podoba i ten wzór na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dłonie wyglądają niezwykle świeżo w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba stemplowanie na piasku :) tylko mnie nigdy nie chciało się ładnie odbić

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wyszło. Pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie, a byłam przekonana, że na piaskach stempelki nie wychodzą fajnie, więc mit obalony, tadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne. Delikatne i pomysłowe :) Wzorek ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne! Mi stemple niestety w ogole nie wyvhodza ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten róż piaskowy, jest świetny! stempelki piaskowe - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny jest ten wzór, co do piasków ja mam inaczej, przepadam za tymi z brokatem i błyskiem, a te kremowe już mniej mi się podobają, mam tylko jeden, kobaltowy od GR :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*