Najbardziej wyczekiwana płytka do stemplowania EVER. Zamówiłam ją na początku Listopada czy nawet Października i otrzymałam dopiero niedaw...

American Themed Nail Art

By | 1/27/2014 19 comments
Najbardziej wyczekiwana płytka do stemplowania EVER. Zamówiłam ją na początku Listopada czy nawet Października i otrzymałam dopiero niedawno. To było w czasie tych problemów z przesyłkami od BPS. Spisałam ja na straty i byłam bardzo zawiedziona, bo wycofali ja ze sprzedażny (nie ma mowy o ponownym zamówieniu). Moja radość kiedy jednak dotarła, była nie do opisania.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Płytka z BornPrettyStore [WYCOFANA]








I jak Wam się podoba?

Ja jestem zachwycona ♥
Dodam, że zdjęcia były robione po 3 dniach stąd ten odprysk na wskazującym. 

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nigdy białego manicure (poza piaskiem lovely) ale w takiej wersji strasznie mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość świetnie wygląda. Może dziwnie to zabrzmi, ale najbardziej podoba mi się środkowy palec;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki - szkoda, że płytka wycofana ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja świetne motywy :D ja nadal nie umiem się za bardzo obsługiwac stemplami :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fantastycznie! Zauroczyła mnie zwłaszcza statua wolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne wzorki! też bym chciała taką płytkę, uwielbiam wszystko związane ze Stanami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serdeczny ma piękny wzór ale pozostałe też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a tam, nie widać żadnego odprysku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jakie świetne wzory stempli :D świetnie to wygląda w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie bieli i czerni, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda, ciekawe wzory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Już się przyzwyczaiłam do tej tematyki u Ciebie i nie dziwi mnie fakt, że tak bardzo wyczekiwałaś na tą płytkę, dobrze że w końcu do Ciebie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko :D Fajnie, że do Ciebie dotarło zamówienie... do mnie nie dotarło i teraz to już nawet mi nie odpisują na maile dotyczące tego zamówienia :/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*