Naklejki wodne ciągle na topie. Tym razem padło na prześliczne różowe panterkowe piórka. Użyłam białego lakieru jako bazy, aby niczym ich ...

Bird Feather Nails

By | 1/24/2014 24 comments
Naklejki wodne ciągle na topie. Tym razem padło na prześliczne różowe panterkowe piórka. Użyłam białego lakieru jako bazy, aby niczym ich nie przyćmić. 


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Naklejki z BornPrettyStore <TUTAJ>

Lakier bazowy to Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On. Pierwsze wrażenie zrobił na mnie piorunujące. Super konsystencja nie robi smug, dwie warstwy do pełnego krycia i niesamowita wytrzymałość. Gdyby nie fakt, że top z GR popękał, mani spokojnie by wytrzymało 4 dni. Całości elegancji dodają przepiękne panterkowe piórka, które to jeszcze nie raz zagoszczą na moich paznokciach w innych kolorach :)







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Muszę koniecznie kupić ten biały. Bo nad tym, który mam za każdym razem klnę jak szalona.
    I piórka mają super wzór :D Są drapieżne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mani! Jednocześnie eleganckie i dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne ;)
    chciałabym miec takie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski mani. Naklejki skradły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne te naklejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też myślałam nad tymi piórkami ale z KKCenterHk i wybrałam inne :) są przepiękne i fajnie, że są na białej bazie. Ja trzymam się bieli z Safari. Marchewka zrobiła kiedyś super post i jak planowałam go kupić, tak po jej poście powiedziałam że muszę kupić go już, teraz, zaraz hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze skojarzenie: o! szyszki na sośnie!;d
    Tak czy inaczej cudownie się prezentują, dobrze, że dobrałaś tak klasyczną bazę, podejrzewam, że na innej nie robiłoby to już takiego wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piórka na tym białym tle prezentują się rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te piórka, po wypłacie zrobię zamówienie na naklejki wodne, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba białe tło pod tymi ciekawymi naklejkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne wodniaki! ;) sama mam też parę zestawów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jakie śliczne! I świetnie wyglądają z tym białym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne naklejki:)bardzo ładnie wszystko wygląda tak delikatnie:0

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki wyglądają genialnie na białej bazie :) Strasznie podoba mi się kształt twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne. Niby bardzo delikatne zdobienie, ale jednocześnie jest w nim coś drapieżnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to białe tło jest idealne do nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne, cudowne połączenie! te piórka idealnie wyglądają na bieli, a same naklejki są bardzo dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*