Kolejne śnieżkowe paznokcie. Do ich wykonania użyłam ponownie blaszki z BornPrettyStore , która widzieliście już < TUTAJ > T...

Snowflake Nails III

By | 1/19/2014 16 comments
Kolejne śnieżkowe paznokcie. Do ich wykonania użyłam ponownie blaszki z BornPrettyStore, która widzieliście już <TUTAJ>


Tym razem podczas stemplowania użyłam nowego stempla, który dostałam od BornPrettyStore. Wygląda jak rozsławiony przez B. stempel Kand, ale niestety tylko wygląda. Jego powierzchnia nie była klejąca, a niesamowicie śliska co skutecznie uniemożliwiało stemplowanie.
Była bym totalnie załamana tym faktem gdyby nie genialny pomysł Nail-Art Addict na spiłowanie gumki. Po spiłowaniu stempel zaczął działać i byłam w stanie stworzyć mani.






http://www.bornprettystore.com/

Stempel tak jak już wspomniałam, możecie zakupić na BornPrettyStore <TUTAJ>
Jeśli użyjecie kodu CLL91 otrzymacie -10% na całe zakupy. Wysyłka DARMOWA





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Ten piasek z Adosa jest cudowny, a śnieżynki na nim wyglądają po prostu uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze piękny śnieżny ten piasek ! Cudownie na nim prezentują się w tym kolorze stempelki, w ogólnie zachwycają mnie one wzorami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Muszę w końcu kupić stempel i płytki, bo zakochałam się w takich manicurach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na białym piasku niebieskie stemple wyglądają po prostu świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ale pieknie wyszlo! jak tylko w koncu dostane swoja plytke ze snieżynkami to takie mani zrobie ;) Ciesze sie, ze rada sie przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, też muszę się zabrać w końcu za zimowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no cudnie wyszło, efekt jest powalający i ja także czekam na ten stempel od BPS i zrobię to samo co mi Sylwia pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądają te śnieżynki na Adosie! chyba niedługo zmaluję coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zimowo! ^^ bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobienie! Nie pomyślałam, że na piasku tak super wychodzą stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mani wygląda przeuroczo:) Bardzo fajne połączenie:) jakiś czas temu też w końcu doszedł do mnie wymarzony stempel i jak się okazało dopiero niedawno podróbka. Miałam właśnie błyszczącą gumkę, ale w ogóle nie przeszkadzało, do tej pory jestem zachwycona. Używałam go tylko na blaszkach Cheeky, musze zobaczyć kiedyś jak na reszcie sobie radzi. Najważniejszcze, że pomysł NaA się sprawdza i wszystko w końcu działa;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno nosiłam bardzo podobne paznokcie, jedyna różnica taka, że śnieżki z płytki jumbo :P co do stempla, ja teraz do współpracy wzięłam jeszcze jeden który mają (miałam przerwać współpracę, ale tak leżę finansowo, że chociaż taki prezent chciałabym na urodziny :P) od razu sie nastawiam, że pewnie też będzie lipa, ale cóż warto spróbować^^

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*