Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale muszą wystarczyć. Koniecznie muszę zainwestować w lampę pierścieniową. Nie wiem tylko jakie parametry ...

Golden Rose Carnival #06 & Tweety

By | 2/11/2014 16 comments
Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale muszą wystarczyć. Koniecznie muszę zainwestować w lampę pierścieniową. Nie wiem tylko jakie parametry powinna mieć. Zna się ktoś z Was na tym?


Do wykonania tego mani użyłam:
Golden Rose Rich Color #35
*  Golden Rose Carnival #06
* Naklejki z KKCenterHk <TUTAJ>
* Golden Rose Gel Look  




Jak Wam się podoba?

Zdjęcia były robione po 3 dniach, stąd te przetarcia i odpryski.  Wcześniej nie miałam czasu obcykać mani :(

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Uroczo to wygląda ♥ Trafiłam do Ciebie na bloga przez piękne pazurki wystawiane na bangla.pl i zostaję na dłużej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten Carnival :) i Tweety też :D
    ja od siebie polecam żarówkę dającą światło dzienne, wspominałam o niej u siebie na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chce taka lampę pierścieniową co daje światło dzienne, ale nie wiem co to za parametry są.

      Usuń
  3. Nawet te odpryski nie psują uroku temu mani :D piękności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czarny z tym złotym glitterem wygląda niesamowicie pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra to wyglada !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ;) ostatnio sama malowałam Tweetego na pazurkach, potem córa nie chciała mi go dać zmyć ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakie uroczę :D ten top i czerń idealnie pasują do Tweetego jak nic :D:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to razem wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw - czarny i żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że nic fajnego z tego nie wyjdzie, jak zobaczylam reszte zdjęć - cudo! Piękny mani!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*