Zdobienie, które bardzo szybko skradło moje serce. Na dzień dzisiejszy wykonałam już 4 warianty kolorystyczne (fiolet, róż, zieleń i pomar...

Ombre Stripes Nails Purple

By | 3/22/2014 23 comments
Zdobienie, które bardzo szybko skradło moje serce. Na dzień dzisiejszy wykonałam już 4 warianty kolorystyczne (fiolet, róż, zieleń i pomarańcz). Za każdym razem otrzymywałam mnóstwo komplementów. Tak więc dziś przedstawiam wam pierwszy wariant kolorystyczny- fiolet. Jak się zapewne domyślacie wkrótce pojawią się pozostałe kolorki :)


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
Wibo Gel Like #6 Roziskrzone Niebo
* Golden Rose Nail Art #101
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. piękne! ;) niby proste, a efekt powalający ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zrobiłam je na szybko, a efekt przerósł moje oczekiwania. O reakcji ludzi nie wspomnę :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi sie tego typu zdobienie. Świetnie wygląda szczególnie na tej długości pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótszych pazurkach też super wygląda. Ten typ zdobienia niesamowicie wydłuża i zwęża płytkę.

      Usuń
  3. Świetnie w takiej kolorystyce :)
    od raz przypominają mi się pazurki w tonacji kolorystycznej turkusowo-miętowo-białej u Diunay :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskich jeszcze nie robiłam, bo nie przepadam za tym kolorem na paznokciach. U Diunay też widziałam ten motyw i wyszedł super.

      Usuń
  4. wow, muszę to kiedyś wypróbować bo szalenie mi się podoba :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Zobaczysz zakochasz się w tym zdobieniu. Plus jest fajne jak się nie ma za dużo czasu.

      Usuń
  5. kiedyś, gdzieś już widziałam podobne pazurki :D i powiedziałam sobie, że też ich spróbuję, a co :D
    PS. Śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są tego typu zdobienia ;) kolorystyka idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że te zdobienia robiły furorę, wydają się być proste w wykonaniu (zobaczymy jak spróbuję :D) a dają bardzo ciekawy efekt. Jestem jak najbardziej na tak, szczególnie dla wersji fioletowej, zobaczymy jak inne przypadną mi do gustu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest banalnie proste, jedynie czekanie aż poszczególne warstwy nieco podeschną zajmuje czas. Nie jest jednak tak źle, od czego są wysuszacze :)

      Usuń
  9. świetne, proste ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super jest takie zdobienie i jak wydłuża paznokcie ;) będę musiała wypróbować, ciekawe czy mi wyjdą równe kreski :D w zielonych kolorach też musi fajnie wyglądać, tak wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał ;-) Genialne zdobienie, bardzo mi się spodobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo dla mnie bomba :) wersja fioletowa mi się podoba poczekam na resztę bo zieleń i pomarańcz mnie jeszcze interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jednak jako fanka fioletu to podoba mi się bardziej :) Chociaż róż też lubię :)
    Ogólnie urzekło mnie to zdobienie i sama też go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*