Mała odskocznia od paskowych paznokci. Musicie przecież trochę odpocząć :p Oto paznokcie jakie nosiłam na swoje urodziny, chciałam aby był...

Birthday Cupcake Nails

By | 4/05/2014 17 comments
Mała odskocznia od paskowych paznokci. Musicie przecież trochę odpocząć :p Oto paznokcie jakie nosiłam na swoje urodziny, chciałam aby były kolorowe i słodkie. Słodkość uzyskałam dzięki babeczce, która jednak nie wyszła zbyt dobrze. Mimo wszystko byłam bardzo zadowolona z mani i nosiłam je dumnie :) Jeśli jednak macie ochotę zobaczyć perfekcyjną komiksową babeczkę na paznokciach to zapraszam do RedRouge. Stworzyła ona małe dzieło sztuki. 


Do wykonania tego mani użyłam:
*  Sally Hansen Nailgrowth Miracle 
* Golden Rose Selective #04
* Golden Rose Jolly Jewels #115
Catrice  Frosting Top Coat
lewa ręka na błyszcząco, bez top coat'u 

 



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Ta babeczka jest niesamowicie urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ta babeczka mnie rozwaliła :) piękne mani

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka genialna, fajnie komponuje się z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam ja lubie wszystkie babeczki i te komiksowe i te banalne i te śmieszne a Twoja ma przeurocze oczka :) słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie wszystkie babeczki a Twoja ma przesłodkie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, babeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Cudowny lakier i cudowna babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg mnie wszystko wygląda rewelacyjnie :) piękne i wesołe zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło, aż z samego rana mam ochotę na słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wstępnie, jest mi bardzo miło, że moja babeczka się spodobała <3 Paznokcie bardzo wesołe i sama z chęcią bym takie nosiła w swoje urodziny! A babeczka jest słodziutka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodka babeczka, idealnie pasuje do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*