Dostałam masę nowych blaszek więc przez najbliższe miesiące będę Was męczyć stemplami. I wcale nie jest Mi z tego powodu przykro :P D...

Green Leaves Nail Art- Stemplowanie- Listki na paznokciach- Sally Hansen, My Secret #144 Vanilla, Sephora #L68 Picnic in the park

By | 1/18/2015 16 comments
Dostałam masę nowych blaszek więc przez najbliższe miesiące będę Was męczyć stemplami. I wcale nie jest Mi z tego powodu przykro :P


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
My Secret #144 Vanilla
* Sephora #L68 Picnic in the park
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka z BornPrettyStore <TUTAJ>








Nowe płytki z BPS są rewelacyjne. Wzory są duże i bezproblemowo się odbijają. Nawet Sephora nadawała się do stemplowania. A wszyscy wiemy, że nie zachwycała swoja pigmentacją.

Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.




I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. piękna płytka i śliczne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. płytka całkiem ładna i zdobienie iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, czuć wiosnę! :)
    Te "duże" blaszki BPS są rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne są i jakie ładne różowe ramki mają.

      Usuń
  4. cała ta seria blaszek jest świetna, muszę przy najbliższej okazji kupić którąś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś tą nową co wchodzi od wtorku. Już się w nich zakochałam.

      Usuń
  5. te listki tez mnie zauroczyły :D Piekne polączenie. Nie zlośliwie a z czystej sympatii tez zdarza mi sie przytagrac na zdjeciu wloska -sierściuszka mojego czworonoga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dopiero na zdjęciu po opublikowaniu to zobaczyłam hehehe

      Usuń
  6. Zrobiło się wiosennie... Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Letnio się poczułam przez ten wzorek :D Płytka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się odbiły i połączenie kolorów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wzory ma ta płytka;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*