Gradient wykonany farbkami akrylowymi. Uwielbiam robić gradienty farbkami, bo czyszczenie skórek jest dużo łatwiejsze :) No i oczywiście na ...

Violet and White Gradient

By | 3/13/2015 11 comments
Gradient wykonany farbkami akrylowymi. Uwielbiam robić gradienty farbkami, bo czyszczenie skórek jest dużo łatwiejsze :) No i oczywiście na gradient dałam stemple :p


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Rich Color #76
* Polycolor #447 Brilliant Violet
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-35
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Ale cuuuudo! miałam ostatnio coś podobnego, świetnie mi się nosiło. Twoje zdobienie mi o tym przypomniało, aż mam ochotę jeszcze raz na gradient ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolorystyka :D też mam ta płytką jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah fiolet! Kurde a ja nigdy nie mogłam dorwać fioletowej farbki akrylowej.. Zresztą ja wręcz zapomniałam o używaniu do gradientu farbek, ostatnio polubiłam się z bazą pell off którą nakładam na skórki ^^ Wracając jednak do tematu, piękny mani uwielbiam cieniowanie a w fiolecie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używasz tejmiss sporty? Będę musiała wypróbować tego sposobu.

      Usuń
  5. Hmm, genialny ten wzorek! Bardzo ładny/płynny gradient wyszedł Ci na tło tego zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny gradiencik :)) idealne tło pod czarne stemple - wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kolorki:)gradient świetny a wzorek ach....:)po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyszło. Gradient i stemple to idealne połączenie !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*