Tak jak już wspominałam neony królują tego lata. Świetnie się czuję z nimi na pazurkach o tej porze roku. Podczas spacerku obcykałam neono...

Summer Nails III

By | 6/22/2014 20 comments
Tak jak już wspominałam neony królują tego lata. Świetnie się czuję z nimi na pazurkach o tej porze roku. Podczas spacerku obcykałam neonowe mani telefonem (tylko on pokazuje prawdziwe kolory). Jak dobrze, że to zrobiłam. Jeszcze tego samego dnia mani niestety uległo zniszczeniu w pracy. Nie miało szans przeżyć zmiany gazetki :( Bardzo mnie to zasmuciło, bo miałam ochotę pochodzić w nim nieco dłużej. Zwłaszcza, że wykonałam do niego pasujący pedicure.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Eveline Odżywka Diamentowa
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Wibo Gel Like #6 Roziskrzone Niebo
* Ados Neon Fluo # Żółty
 * LeMax #Neonowa zieleń
 * BK Glow in the dark #11
* BK Glow in the dark #16
* Płytka z BornPrettyStore.com <TUTAJ>
( 10% off code CLL91 and FREE SHIPPING )
* Golden Rose Gel Look












I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, a jaki śliczny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani! Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie :) Tak delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! :) Lekko i pastelowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są! też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda, właśnie mam na paznokciach ten sam wzór tylko w błękitnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz idealne paznokcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieniowane stemple wyglądają fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mani. Mam dwa pytania: Jak je zrobiłaś? I gdzie można znaleźć taki piękny pierścionek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki😃 Pierścionek kupiłam w House za 6 zł

      Usuń
  10. bardzo ładne, też lubię tak robić stempelki różnymi kolorami :)
    masz śliczny kształt

    OdpowiedzUsuń
  11. tak delikatnie, ale robi wrażenie, bardzo lubię wszelkie dodatki na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeee co za cudo :D i te neonki :D jak ja je lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*