Paznokcie wykonane na całkowitym spontanie. Miałam chwilkę czasu i paznokcie pomalowane na biało, to postanowiłam pobawić się stemplami. M...

Louis Vuitton Inspired Nail Art

By | 6/19/2014 14 comments
Paznokcie wykonane na całkowitym spontanie. Miałam chwilkę czasu i paznokcie pomalowane na biało, to postanowiłam pobawić się stemplami. Mani jest delikatne, ale bardzo kolorowe. Chciałam sprawdzić jak sprawują się poszczególne kolory lakierów przy zetknięciu ze stemplem. Muszę przyznać, że nawet żółty Safari dał radę co mnie niesamowicie zaskoczyło. Zresztą sami zobaczcie efekt.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Wibo Gel Like #6 Roziskrzone Niebo (wskazujący)
* Sephora #L68 Picnic in the park (serdeczny)

* Stemple z BornPrettyStore.com
( 10% off code CLL91 and FREE SHIPPING )
* Sally Hansen Instant-Dry






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. świetnie wyszły ^^
    ale ta płytka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest boska, ale niewiem czemu już niedostępna.

      Usuń
  2. Bardzo fajna jest ta płytka! A efekt wyszedł super. Zawsze myślałam ze te płytki są do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajnie wyszło :) sama musze wypróbować z kolorami stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie to wygląda! super płytka w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, a płytka genialna bardzo chciałabym zobaczyć stułę wolności na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona była zrobiona jako pierwsza http://mroofa.blogspot.com/2014/01/american-themed-nail-art.html

      Usuń
  6. oooo takie kolorowe jak najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Safari sobie poradził? To wspaniała wiadomość - muszę i ja go wypróbować, bo nie wierzyłam w niego :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*