Paznokcie wykonane dawnoo temu, ale jakoś nie było czasu aby je opublikować. Znalazłam chwilę czasu i pokazuje Wam mega letnie mani w odci...

Summer Nails II

By | 6/11/2014 26 comments
Paznokcie wykonane dawnoo temu, ale jakoś nie było czasu aby je opublikować. Znalazłam chwilę czasu i pokazuje Wam mega letnie mani w odcieniach neonu. Fotki zrobione telefonem, bo jedynie on nie zjadał tak bardzo ich neonowości.








 

No i neonowy świecący w ciemności komplet :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Piękne pazurki ja spróbuje sobie zrobić takie w sobote:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne :) ja tam uwielbiam neony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Uwielbiam neony pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ letnie paznokcie ;-) Świetnie wyglądają! Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ost też robiłam neony głównie tel bo aparat mi zjadał kolor :) piękne uwielbiam neony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko mój zjadł kolory. Jak dobrze że telefony tego nie robią.

      Usuń
  6. cudowny gradient no i świetne google :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe;) bardzo lubie neonowe kolory tego roku:) mysle ze nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super gradient! :D
    I naprawdę zdjęcia robiłaś telefonem? Wow, ja musze się namordować z moim starym aparatem fotograficznym, żeby zrobić foty dobrej jakości, a komórką to już w ogóle tragedia, aż Ci zazdroszczę sprzętu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak telefonem, bo aparatem nie mogłam uchwycić kolorów. Najwidoczniej zwykłe kompakty wynikają przy neonach.

      Usuń
  9. Piękny gradient! Uwielbiam latem takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. czadowo! strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie w moim stylu :D Świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. łał! Świetnie to wyglada~!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne!!! mam nadzieję ze się nie pogniewasz jeśli podgapię je od Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Uwielbiam takie neonowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zarąbiste!!! boski efekt i super kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa co za kolorki :D cudo

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*