Ostatnimi czasy cierpię na brak weny, czasu chyba już wszystkiego. Niby mam ochotę na neonowe radosne kolory, ale jakoś nie mam zapału do ...

Ibiza & Stars Nail Art

By | 6/27/2014 10 comments
Ostatnimi czasy cierpię na brak weny, czasu chyba już wszystkiego. Niby mam ochotę na neonowe radosne kolory, ale jakoś nie mam zapału do tworzenia ciekawych mani. Dlatego przedstawiam Wam kolejne mani na szybko. Żeby jednak nie było nakręciłam filmik jak je tworzę. Zdjęcia cyknięte telefonem podczas wieczornego spacerku z psem. Fotki na szybko tel zaczynają być standardem tego lata :) Niestety w pracy nieco zdarłam farbę z gwiazdek, nawet top coat nie pomógł.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
( 10% off code CLL91 and FREE SHIPPING )
* Sally Hansen Instant-Dry





A oto sprawca takich niewyraźnych fotek Candy. Nawet do zdjęcia nie chciała pozować łobuziara.


Wspomniany filmik


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. mi się podoba, fajne te gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś miesiąc temu robiłam prawie identyczne mani, zamiast gwiazdek dawałam złotą tasiemkę ;) uwielbiam ten piasek, zarówno jego teksturę, jak i kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten lakier piaskowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pazurki ;) Piasek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj znam takiego Jorka co też nie chce pozować wstydzi sie i ucieka :) piękna ta ibiza jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie, ładnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki i uroczy york :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! a jak ten piasek na filmiku cudnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają ! Posiadam taki sam z Lovely . Czaję sie na zakupy w BornPrettyStore moje uczucia są mięszane boję się, że paczka nie dojdzie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*